deklaracja dostępności
wyszukiwarka
Dok. z dnia: 20.09.2022
Termin składania: 31.10.2022
Status: archiwalne
Grupa zatrudnienia: Wydział Konserwacji i Restauracji Dzieł Sztuki

Na podstawie art. 119 ustawy z dnia 20.07.2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.jedn. Dz. U. z 2022r. poz.574 z późn. zm.) oraz § 53 ust. 2 Statutu ASP w Krakowie ogłaszam konkurs

na stanowisko asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Katedrze Technologii i Technik Dzieł Sztuki na Wydziale Konserwacji i Restauracji Dzieł Sztuki Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie

 

Warunki udziału w konkursie:

spełnienie wymogów art. 113 przywołanej wyżej ustawy

posiadanie tytułu zawodowego magistra sztuki lub magistra na kierunku w dyscyplinie sztuki plastyczne i konserwacja dzieł sztuki

prowadzenie aktywnie działalności artystycznej i naukowej w zakresie konserwacji dzieł sztuki rozumianej szeroko jako dziedzina o charakterze interdyscyplinarnym

posiadanie predyspozycji do pracy naukowej i dydaktycznej.

Preferowane kwalifikacje i kompetencje:

posiadanie tytułu magistra sztuki w zakresie konserwacja i restauracja dzieł sztuki, w specjalności konserwacja i restauracja malarstwa

zainteresowanie technologią i technikami dzieł sztuki

wiedza i umiejętności w wybranej gałęzi z dziedziny technologii i technik dzieł sztuki wykraczająca poza poziom przewidziany w procesie akademickiego kształcenia konserwatorskiego

umiejętność planowania badań fizykochemicznych dzieł sztuki w celu rozpoznania ich budowy i techniki wykonania

umiejętność interpretacji wyników badań naukowych z wykorzystaniem podstawowych nowoczesnych metod badawczych

umiejętność przygotowania i redagowania artykułów naukowych

biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie

znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym prezentację rezultatów badań w trakcie międzynarodowych konferencji i spotkań

umiejętność obsługi programów graficznych typu Adobe Photoshop czy Adobe InDesign.

Wymagane dokumenty:

zgłoszenie konkursowe

życiorys zawodowy

oświadczenie dotyczące spełniania wymogów określonych w art. 113 przywołanej wyżej ustawy

kopie dokumentów stwierdzających posiadanie wymaganych i dodatkowych kwalifikacji, w tym odpis dyplomu ukończenia studiów i portfolio dokumentujące osiągnięcia artystyczne, naukowe i dydaktyczne, z uwydatnieniem/zaakcentowaniem tych osiągnięć, które odpowiadają oczekiwaniom wyrażonym w punkcie II, podpunktach 2,3,4,5,6,9

zgoda na przetwarzanie danych osobowych na formularzu stanowiącym załącznik do ogłoszenia.

Termin i miejsce składania dokumentów:

Termin składania dokumentów upływa z dniem 31.10.2022 r.

Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie na Dzienniku Podawczym (w budynku głównym ASP w Krakowie przy pl. Matejki 13) lub pocztą (na adres: Dział Spraw Pracowniczych Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, pl. Matejki 13, 31-157 Kraków) lub na adres mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. przy czym o zachowaniu terminu decyduje data wpływu przesyłki) z dopiskiem na kopercie/w temacie maila: "oferta w konkursie na stanowisko asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Katedrze Technologii i Technik Dzieł Sztuki na Wydziale Konserwacji i Restauracji Dzieł Sztuki”

 

Termin rozstrzygnięcia konkursu:

Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi najpóźniej do dnia:  30.11.2022 r.

Informacje dodatkowe

ASP w Krakowie zastrzega sobie prawo do powiadomienia o wynikach konkursu jedynie tego kandydata, który zostanie wybrany.

ASP w Krakowie zastrzega sobie prawo niewyłonienia kandydata do zatrudnienia.

z up. REKTORA

Monika Wiejaczka

Kanclerz

 

 

 

 

Załącznik do ogłoszenia o konkursie na stanowisko nauczyciela akademickiego

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

 

Zgodnie z art 13 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Rozporządzenie ogólne o ochronie danych), niniejszym informujemy, iż:

Administratorem Pana/Pani danych osobowych będzie Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, pl. Matejki 13, 31-157 Kraków.

Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w ramach obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w następującym zakresie: imię i nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkana, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia - w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 221 § 1 Kodeksu pracy w związku z art. 6 ust. 1 lit c) Rozporządzenia ogólnego.

4) Jeżeli wyrazi Pani/Pan dobrowolną zgodę zawartą w poniższym formularzu Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane również w zakresie wizerunku i w zakresie dodatkowych danych (poza wskazanymi w pkt 3 powyżej), w przypadku podania w CV tych dodatkowych danych lub zamieszczenia wizerunku  – na podstawie  art. 6 ust. 1 lit a) Rozporządzenia ogólnego.

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych, o których mowa w pkt 3) jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Podanie danych i wyrażenie zgody o której mowa w pkt 4) jest dobrowolne.

Pani/Pana dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji (pkt 3 i 4) powyżej) będą przetwarzane przez okres do 3 miesięcy.

Posiada Pani/Pan również prawo do wycofania zgody, o której mowa w pkt 4) w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. w razie cofnięcia zgody na wykorzystanie wizerunku dane te zostaną usunięte. Wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych można przesłać e-mailem na adres Inspektora Ochrony Danych, pocztą tradycyjną na adres Administratora lub wycofać osobiście stawiając się w siedzibie Administratora.

Posiada Pani/Pan prawo do:

dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,

przenoszenia danych,

wniesienie sprzeciwu wobec przetwarzania – w przypadkach i na warunkach określonych w Rozporządzeniu ogólnym;

Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom.

Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, że Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z przepisami Rozporządzenia ogólnego.

ZGODA na PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, innych niż wskazane w art. 221 § 1 Kodeksu pracy - w przypadku ich podania w CV, oraz mojego wizerunku – w przypadku jego zamieszczenia w CV, w celu realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 oraz zgodnie  z klauzulą informacyjną dołączoną do mojej zgody.

……………………………………………………………………………….

Miejscowość, data, czytelny podpis

 

 

Data zmiany Edytowany przez Powód zmiany
20.11.2022 15:00Monika MajarchiwizacjaWersja aktualna