deklaracja dostępności
wyszukiwarka
Dok. z dnia: 15.04.2019
Podpisał: prof. dr hab. Stanisław Tabisz
Status: obowiązujące

zarządzenie.pdf

Zarządzenie nr 26
Rektora Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
z dnia 15 kwietnia 2019 r.

w sprawie zasad postępowania z pracami wykonanymi przez kandydatów na studia w trakcie egzaminu wstępnego

Na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 roku – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1668 z późn. zm.) w związku z § 12 uchwały
nr 38/2018 Senatu Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie (zwanej dalej ASP) z dnia 11 grudnia 2018 roku w sprawie warunków i trybu rekrutacji oraz terminu rozpoczęcia
i zakończenia rekrutacji na i rok jednolitych studiów magisterskich oraz studiów pierwszego
i drugiego stopnia w roku akademickim 2019/2020 zarządzam, co następuje:

§ 1
Prace wykonane przez kandydatów na studia w trakcie egzaminu wstępnego, po sporządzeniu elektronicznej dokumentacji, mogą zostać zwrócone kandydatom, komisyjnie zniszczone lub mogą być przechowywane przez Wydział.

§ 2
Zespoły Rekrutacyjne w terminie do dnia 31 maja 2019 r. określą zasady postępowania
z pracami wykonanymi podczas egzaminu wstępnego i podadzą do wiadomości kandydatów na studia za pomocą komunikatu w systemie rekrutacji online.

§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

(-) prof. Stanisław Tabisz
Rektor Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie

Data zmiany Edytowany przez Powód zmiany
17.04.2019 12:38Magdalena LitewkapublikacjaWersja aktualna