deklaracja dostępności
wyszukiwarka
Dok. z dnia: 12.06.2024
Termin składania: 22.07.2024
Status: aktualne
Grupa zatrudnienia: Wydział Architektury Wnętrz

 

Na podstawie art. 119 ustawy z dnia 20.07.2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce ( t. jedn. Dz. U. z 2023r. poz 742 z późn. zm.) oraz §53 ust. 2 Statutu ASP w Krakowie ogłaszam konkurs na stanowisko asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w i Pracowni Projektowania Mebli i Elementów Wyposażenia Wnętrz

na Wydziale Architektury Wnętrz Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie

Warunki udziału w konkursie:

spełnienie wymogów art. 113 przywołanej wyżej ustawy,

posiadanie tytułu zawodowego magistra,

prowadzenie  aktywnie działalności  artystycznej  lub  naukowej w szczególności w zakresie projektowania wnętrz i mebli, z uwzględnieniem czynnego udziału w procesie realizacyjnym,

posiadanie predyspozycji  do  pracy  artystycznej lub naukowej i dydaktycznej, w szczególności w zakresie wynikającym z analitycznego podejścia do procesu projektowego, umiejętności kreowania układów konstrukcyjnych, wiedzy dotyczącej technologii i materiałoznawstwa, umiejętności dokumentowania procesu projektowego i opracowywania dokumentacji technicznej,

biegłe posługiwanie się językiem polskim w mowie i piśmie.

Preferowane kwalifikacje i kompetencje:

uzyskanie ponadprzeciętnych ocen z przedmiotów związanych z projektowaniem, w szczególności architektury wnętrz i mebli na studiach magisterskich, na kierunku architektura wnętrz w specjalności projektowanie mebli,

dyplom w zakresie projektowania mebli.

Wymagane dokumenty:

zgłoszenie konkursowe,

życiorys zawodowy,

oświadczenie dotyczące spełnienia wymogów określonych w art. 113 przywołanej wyżej ustawy,

kopie dokumentów stwierdzających posiadanie wymaganych i dodatkowych kwalifikacji, w tym portfolio w wersji cyfrowej dokumentujące osiągnięcia artystyczne i naukowe,

zgoda na przetwarzanie danych osobowych na formularzu stanowiącym załącznik do ogłoszenia.

Termin, miejsce i forma składania dokumentów:

Termin składania dokumentów upływa z dniem 22.07.2024 r., przy czym o zachowaniu terminu decyduje data wpływu.

Dokumenty należy składać na adres mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z dopiskiem w temacie maila: "oferta w konkursie na stanowisko asystenta w i PPM WAW”

 Termin rozstrzygnięcia konkursu:                          

 Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi najpóźniej do dnia:  30.09.2024 r.

Informacje dodatkowe:          

ASP w Krakowie zastrzega sobie prawo do powiadomienia o wynikach konkursu jedynie tego kandydata, który zostanie wybrany.

ASP w Krakowie zastrzega sobie prawo niewyłonienia kandydata do zatrudnienia.

Rektor ASP im. Jana Matejki w Krakowie

(-) prof. dr hab. Andrzej Bednarczyk

 

Załącznik do ogłoszenia

INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych informujemy – zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L z 04.05.2016 r, Nr 119, s. 1) zwanego dalej „RODO” iż: 

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie z siedzibą przy Placu Matejki 13, 31-157 Kraków (dalej ASP). Z Administratorem można się kontaktować pisemnie za pomocą poczty tradycyjnej pod adresem siedziby Administratora oraz poprzez email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pod adresem siedziby Administratora oraz poprzez email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
  3. Pani/Pana dane będą przetwarzane: 1) w celu realizacji procesu rekrutacji:
  1. w zakresie: imię i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz art. 22 (1) § 1 Kodeksu pracy),
  2. w zakresie dodatkowych danych oraz wizerunku – na podstawie zgody kandydata na przetwarzanie danych osobowych wyrażonej na piśmie lub poprzez wyraźnie działanie potwierdzające polegające na zawarciu tych danych w formularzu lub w dokumentach aplikacyjnych i ich wysłaniu do Administratora (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a RODO),

2) w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji – na podstawie zgody kandydata na przetwarzanie jego danych osobowych do celów przyszłych rekrutacji, wyrażonej na piśmie poprzez zamieszczenie stosownego oświadczenia w formularzu lub w dokumentach aplikacyjnych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a RODO),

3) natomiast informacje w zakresie wynikającym z Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym oraz z Krajowego Rejestru Karnego lub rejestru karnego innego państwa przetwarzane są w celu realizacji obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze wynikającego z przepisów ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO).

  1. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych o których mowa w pkt 1a i 3 powyżej jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Podanie danych i wyrażenie zgód, o których mowa w pkt 1b i 2 powyżej jest dobrowolne i nie wpływa na możliwość udziału w rekrutacji.
  2. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą tylko podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa. Państwa dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Administratora np. dostawcom usług informatycznych i innym podmiotom przetwarzającym dane, w celu określonym przez Administratora – przy czym takie podmioty przetwarzają dane wyłącznie na podstawie umowy z Administratorem.
  3. Pani/Pana dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres jej trwania. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane w oparciu o ewentualną zgodę na przyszłe rekrutacje będą przetwarzane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy lub do momentu wycofania zgody.
  4. W związku z przetwarzaniem danych osobowych posiada Pani/Pan prawo do: dostępu do treści swoich danych osobowych, otrzymania kopii danych osobowych, sprostowania danych osobowych, usunięcia danych osobowych, ograniczenia przetwarzania danych osobowych, cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej cofnięciem – jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie udzielonej nam zgody – w przypadkach i na warunkach określonych w RODO. Prawa wymienione powyżej można zrealizować poprzez kontakt z Administratorem.
  5. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, że Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są przez Administratora niezgodnie z przepisami RODO.
  6. Na podstawie Pani/Pana danych osobowych nie będą podejmowane decyzje w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.
  7. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do organizacji międzynarodowych ani do państw trzecich.

ZGODA na PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, innych niż wskazane w art. 221§ 1 Kodeksu pracy – w przypadku ich podania w CV, oraz mojego wizerunku – w przypadku jego zamieszczenia w CV, w celu realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 oraz zgodnie z klauzulą informacyjną dołączoną do mojej zgody.

 

……………………………………………………………………………….

Miejscowość, data, czytelny podpis

 

 

Data zmiany Edytowany przez Powód zmiany
30.06.2024 20:56Monika Maj Wersja aktualna
30.06.2024 20:31Monika Maj Pokaż