Nazwa stanowiska pracy:
Referent, samodzielny referent lub specjalista ds. edukacji
Niezbędne wymagania w zakresie kwalifikacji i umiejętności:
wykształcenie: średnie lub wyższe,
minimalny staż pracy 1 rok,
praktyczna znajomość obsługi pakietu Office 365 w stopniu umożliwiającym sprawne wykonywanie obowiązków,
znajomość ogólnych zasad dotyczących funkcjonowania sektora finansów publicznych.
Dodatkowe wymagania:
wykształcenie wyższe, preferowane kierunki humanistyczne lub artystyczne
doświadczenie w realizacji projektów edukacyjnych w obszarze kultury lub sztuki
doświadczenie w stosowaniu przepisów kancelaryjnych i archiwalnych,
umiejętność redagowania treści umów, porozumień,
zainteresowanie sztuką współczesną
komunikatywność, dokładność, samodzielność.
Zakres głównych obowiązków:
udział w planowaniu, budżetowaniu oraz realizacji zadań w obszarze edukacji artystycznej prowadzonej przez Akademię, w szczególności adresowanej do dzieci i młodzieży,
współpraca z prowadzącymi wydarzenia,
uczestnictwo w akcjach informujących oraz promujących artystyczne działania edukacyjne prowadzone przez Akademię,
prowadzenie korespondencji z uczestnikami działań edukacyjnych oraz ich opiekunami.
prowadzenie zapisów na zajęcia w zakresie edukacji artystycznej,
współpraca z osobami odpowiedzialnymi za identyfikację wizualną wydarzeń,
czynny udział w organizacji oraz promocji cyklicznych wydarzeń i uroczystości Akademii,
prowadzenie spraw zamówień usług i dostaw w zakresie rzeczowym stanowiska.
Warunki zatrudnienia:
wymiar etatu: 1,0 (cały),
przewidywany termin zatrudnienia – możliwie jak najszybciej.
docelowa umowa na czas nieokreślony będzie poprzedzona umową na okres próbny i może być poprzedzona umową na czas określony 1 roku.
Wymagane dokumenty :
Curriculum Vitae,
klauzula dot. przetwarzania danych osobowych na druku stanowiącym załącznik do ogłoszenia.
Mile widziane dokumenty
list motywacyjny,
kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych i pożądanych kwalifikacji, umiejętności i kompetencji.
Wymagane dokumenty należy składać przy użyciu formularza https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=12c096a33f3949c38a9ce3895fe65b0e albo na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z dopiskiem: "oferta w naborze na stanowisko ds. edukacji" do dnia 05.09.2024r.
Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie zastrzega sobie prawo do powiadomienia o zakwalifikowaniu do dalszych etapów naboru jedynie wybranych kandydatów, a także do niewyłonienia kandydatury do zatrudnienia.
Nabór odbywa się w trybie ciągłym, co oznacza, że wyłonienie kandydata do zatrudnienia przed upływem zbierania aplikacji spowoduje zamknięcie dalszego naboru kandydatur.
Załącznik do ogłoszenia
INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych informujemy – zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L z 04.05.2016 r, Nr 119, s. 1) zwanego dalej „RODO” iż:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie z siedzibą przy Placu Matejki 13, 31-157 Kraków (dalej ASP). Z Administratorem można się kontaktować pisemnie za pomocą poczty tradycyjnej pod adresem siedziby Administratora oraz poprzez email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pod adresem siedziby Administratora oraz poprzez email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Pani/Pana dane będą przetwarzane:
1) w celu realizacji procesu rekrutacji:
w zakresie: imię i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz art. 22 (1) § 1 Kodeksu pracy),
w zakresie dodatkowych danych oraz wizerunku – na podstawie zgody kandydata na przetwarzanie danych osobowych wyrażonej na piśmie lub poprzez wyraźnie działanie potwierdzające polegające na zawarciu tych danych w formularzu lub w dokumentach aplikacyjnych i ich wysłaniu do Administratora (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
2) w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji – na podstawie zgody kandydata na przetwarzanie jego danych osobowych do celów przyszłych rekrutacji, wyrażonej na piśmie poprzez zamieszczenie stosownego oświadczenia w formularzu lub w dokumentach aplikacyjnych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych o których mowa w pkt 1a powyżej jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Podanie danych i wyrażenie zgód, o których mowa w pkt 1b i 2 powyżej jest dobrowolne i nie wpływa na możliwość udziału w rekrutacji.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą tylko podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa. Państwa dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Administratora np. dostawcom usług informatycznych i innym podmiotom przetwarzającym dane, w celu określonym przez Administratora – przy czym takie podmioty przetwarzają dane wyłącznie na podstawie umowy z Administratorem.
Pani/Pana dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres jej trwania. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane w oparciu o ewentualną zgodę na przyszłe rekrutacje będą przetwarzane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy lub do momentu wycofania zgody.
W związku z przetwarzaniem danych osobowych posiada Pani/Pan prawo do: dostępu do treści swoich danych osobowych, otrzymania kopii danych osobowych, sprostowania danych osobowych, usunięcia danych osobowych, ograniczenia przetwarzania danych osobowych, cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej cofnięciem – jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie udzielonej nam zgody – w przypadkach i na warunkach określonych w RODO. Prawa wymienione powyżej można zrealizować poprzez kontakt z Administratorem.
Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, że Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są przez Administratora niezgodnie z przepisami RODO.
Na podstawie Pani/Pana danych osobowych nie będą podejmowane decyzje w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do organizacji międzynarodowych ani do państw trzecich.
ZGODA na PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, innych niż wskazane w art. 221§ 1 Kodeksu pracy – w przypadku ich podania w CV, oraz mojego wizerunku – w przypadku jego zamieszczenia w CV, w celu realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 oraz zgodnie z klauzulą informacyjną dołączoną do mojej zgody.
………………………………………………
Miejscowość, data, czytelny podpis