Nazwa stanowiska pracy:
Samodzielny referent lub specjalista ds. kadr
Niezbędne wymagania w zakresie kwalifikacji i umiejętności:
wykształcenie wyższe lub średnie,
staż pracy: przy wykształceniu średnim - minimum 4 lata poświadczone świadectwami pracy,
praktyczna znajomość przepisów prawa pracy regulujących wszystkie etapy trwania stosunku pracy tj. w szczególności zawierania umów o pracę, ich zmian i rozwiązywania, zasad wynagradzania, planowania i rozliczania czasu pracy, praw i obowiązków pracodawcy i pracownika,
praktyczna umiejętność tworzenia dokumentów dotyczących stosunku pracy (umowy i ich zmiany, informacje o warunkach zatrudnienia, udzielanie urlopów, wypowiadanie), prowadzenia akt osobowych i dokumentacji w zakresie ewidencjonowania czasu pracy, potwierdzania zatrudnienia i uprawnień pracowniczych (świadectwa pracy, zaświadczenia, informacje o prawach lub należnościach)
swobodna praca w co najmniej jednym systemie kadrowo-płacowym i z programem Płatnik,
doświadczenie w zakresie kadr przy realizacji przynajmniej części zadań odpowiadających przypisanym do oferowanego stanowiska,
umiejętność obsługi programów pakietu MS Office w stopniu pozwalającym na efektywne wykonywanie obowiązków.
Dodatkowe wymagania:
doświadczenie w pracy w kadrach w szkolnictwie wyższym,
wykształcenie kierunkowe,
umiejętność wyszukiwania właściwych przepisów,
umiejętność tworzenia prostych aktów prawa wewnętrznego, projektowania procedur, przygotowywania wzorów dokumentów i instrukcji ich wypełniania,
doświadczenie w zatrudnianiu cudzoziemców i w zaliczaniu okresów pracy poza Polską,
język angielski na poziomie B1-B2,
kompetencje osobiste i społeczne: samodzielność, dokładność, odpowiedzialność, komunikatywność, orientacja na klienta, otwartość na zmiany, myślenie analityczne, proaktywne podejście do zadań.
Zakres głównych obowiązków:
przygotowywanie dokumentów: nawiązujących stosunek pracy, zmieniających jego treść, potwierdzających warunki zatrudnienia i rozwiązujących stosunek pracy,
realizacja obowiązków zgłoszeniowych wobec ZUS,
prowadzenie zbioru akt osobowych, wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego, systemu zarządzania uczelnią i systemu POLON,
potwierdzanie danych dotyczących zatrudnienia i uprawnień wynikających ze stosunku pracy,
udzielanie informacji pracownikom i ich przełożonym,
przygotowywanie wniosków o nagrody, odznaczenia i ordery dla pracowników,
nadzór nad prawidłowością planowania czasu pracy, rozliczanie czasu pracy,
rozliczanie pensum i godzin ponadwymiarowych oraz dokumentacja w tym zakresie,
prowadzenie dokumentacji dot. czasu pracy,
przygotowywanie zestawień i analiz w zakresie zadań stanowiska na potrzeby zarządzania uczelnią,
zastępstwo w zakresie równoległego stanowiska
Warunki zatrudnienia:
a) wymiar etatu: 2 x pełen etat,
b) wynagrodzenie brutto w przedziale od 5400,- zł do 7378,- zł, - zależnie od doświadczenia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku specjalisty lub samodzielnego referenta i zależnie od stażu pracy
c) preferowany termin zatrudnienia – możliwie jak najszybciej, ale kompetencje są istotniejsze niż nawet dłuższy okres oczekiwania na kandydata
d) charakter zatrudnienia: docelowa umowa na czas nieokreślony będzie poprzedzona umową na okres próbny trwający 3 miesiące i umową na czas określony 1 roku.
Dokumenty aplikacyjne:
a ) CV,
b) oświadczenie potwierdzające zapoznanie się z klauzulą dot. przetwarzania danych osobowych na druku stanowiącym załącznik do ogłoszenia,
c) preferowane kandydatury, które odpowiedzą na pytania otwarte zawarte w formularzu.
należy składać wyłącznie za pośrednictwem formularza https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=d5f38ff241a149fea819774677d7c333 do dnia 05.11.2024r
Proces rekrutacji:
a) weryfikacja aplikacji pod względem formalnym – czy złożona w terminie, czy zawiera wszystkie wymagane elementy, czy spełnia wymogi niezbędne
b) ocena aplikacji, które przeszły pozytywnie weryfikację formalną pod względem spełniania wymogów pożądanych, w razie potrzeby uzupełniona wywiadem telefonicznym,
c) zaproszenie do sprawdzianu wiedzy i umiejętności,
d) rozmowa z komisją rekrutacyjną.
Rekrutacja będzie prowadzona w trybie ciągłym tzn. zgłoszenia kolejnych osób kandydujących będą na bieżąco analizowane, a kolejne osoby będą przechodzić do dalszych etapów rekrutacji. Wyłonienie w ten sposób osoby odpowiadającej potrzebom stanowiska może spowodować zamknięcie naboru przed terminem upływu ważności ogłoszenia.
Informacje dodatkowe:
Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie zastrzega sobie prawo do powiadomienia o zakwalifikowaniu do dalszych etapów naboru jedynie wybranych kandydatów (choć postaramy się dać feedback każdej osobie kandydującej), a także do niewyłonienia kandydatury do zatrudnienia.
W Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie obowiązują Standardy Ochrony Małoletnich, z którymi można zapoznać się na stronie https://bip.asp.krakow.pl/images/zarzadzenie-nr-40_2024_zalacznik-standardy-ochrony-maloletnich_asp--final-version.pdf. w związku z ich zapisami może dojść w przyszłości do konieczności poddania się weryfikacji z uwagi na realizację doraźnych zadań na podstawie polecenia pracodawcy, choć wg oceny stanu faktycznego na dzień publikacji ogłoszenia jest to mało prawdopodobne.
Załącznik do ogłoszenia
ZGODA na PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, innych niż wskazane w art. 221§ 1 Kodeksu pracy – w przypadku ich podania w CV, oraz mojego wizerunku – w przypadku jego zamieszczenia w CV, w celu realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 oraz zgodnie z klauzulą informacyjną dołączoną do mojej zgody.
……………………………………………………………………………….
data, czytelny podpis
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przyszłych rekrutacji na podobne stanowiska w okresie do 31.10.2025r., zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 oraz zgodnie z klauzulą informacyjną dołączoną do mojej zgody.
……………………………………………………………………………….
data, czytelny podpis
INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych informujemy – zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L z 04.05.2016 r, Nr 119, s. 1) zwanego dalej „RODO” iż:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie z siedzibą przy Placu Matejki 13, 31-157 Kraków (dalej ASP). Z Administratorem można się kontaktować pisemnie za pomocą poczty tradycyjnej pod adresem siedziby Administratora oraz poprzez email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pod adresem siedziby Administratora oraz poprzez email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Pani/Pana dane będą przetwarzane:
1) w celu realizacji procesu rekrutacji:
a) w zakresie: imię i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz art. 221 § 1 Kodeksu pracy),
b) w zakresie dodatkowych danych oraz wizerunku – na podstawie zgody kandydata na przetwarzanie danych osobowych wyrażonej na piśmie lub poprzez wyraźnie działanie potwierdzające polegające na zawarciu tych danych w formularzu lub w dokumentach aplikacyjnych i ich wysłaniu do Administratora (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
2) w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji – na podstawie zgody kandydata na przetwarzanie jego danych osobowych do celów przyszłych rekrutacji, wyrażonej na piśmie poprzez zamieszczenie stosownego oświadczenia w formularzu lub w dokumentach aplikacyjnych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych o których mowa w pkt 1a powyżej jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Podanie danych i wyrażenie zgód, o których mowa w pkt 1b i 2 powyżej jest dobrowolne i nie wpływa na możliwość udziału w rekrutacji.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą tylko podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa. Państwa dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Administratora np. dostawcom usług informatycznych i innym podmiotom przetwarzającym dane, w celu określonym przez Administratora – przy czym takie podmioty przetwarzają dane wyłącznie na podstawie umowy z Administratorem.
Pani/Pana dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres jej trwania. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane w oparciu o ewentualną zgodę na przyszłe rekrutacje będą przetwarzane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy lub do momentu wycofania zgody.
W związku z przetwarzaniem danych osobowych posiada Pani/Pan prawo do: dostępu do treści swoich danych osobowych, otrzymania kopii danych osobowych, sprostowania danych osobowych, usunięcia danych osobowych, ograniczenia przetwarzania danych osobowych, cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej cofnięciem – jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie udzielonej nam zgody – w przypadkach i na warunkach określonych w RODO. Prawa wymienione powyżej można zrealizować poprzez kontakt z Administratorem.
Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, że Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są przez Administratora niezgodnie z przepisami RODO.
Na podstawie Pani/Pana danych osobowych nie będą podejmowane decyzje w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do organizacji międzynarodowych ani do państw trzecich.