deklaracja dostępności
wyszukiwarka
Dok. z dnia: 14.08.2024
Termin składania: 5.09.2024
Status: archiwalne
Grupa zatrudnienia: administracja

Nazwa stanowiska pracy:

Samodzielny referent lub specjalista ds. promocji

Niezbędne wymagania w zakresie kwalifikacji i umiejętności:

wykształcenie: wyższe,

co najmniej roczne doświadczenie w pracy związanej z promocją wydarzeń i instytucji,

znajomość języka angielskiego na poziomie B2,

umiejętność opracowywania treści umów, porozumień, listów intencyjnych oraz podobnych dokumentów,

praktyczna znajomość obsługi pakietu Office 365 w stopniu umożliwiającym sprawne wykonywanie obowiązków,

praktyczna znajomość ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych,

znajomość narzędzi do tworzenia płatnych kampanii reklamowych w Internecie, doświadczenie w posługiwaniu się nimi,

umiejętność tworzenia planów promocji i ich wdrażania,

tzw. lekkie pióro,

umiejętność poprawnego redagowania treści adekwatnie do grupy docelowej, jak i do celu i miejsca publikacji.

Dodatkowe wymagania:

pożądane wykształcenie w zakresie: zarządzanie w kulturze, marketing i PR, historia sztuki, kulturoznawstwo, lub pokrewne, bądź studia podyplomowe w wyżej wymienionych lub pokrewnych specjalizacjach,

doświadczenie w pracy w sektorze kultury lub we współpracy z jednostkami sektora kultury,

doświadczenie z zakresu promocji i organizacji wydarzeń,

praktyczna znajomość mediów społecznościowych i ich specyfiki a także promocji internetowej,

praktyczna umiejętność pracy z systemami zarządzania treścią (CMS), w szczególności WordPress,

doświadczenie w realizacji projektów realizowanych w obszarze kultury i sztuki,

gotowość do realizacji niestandardowych zadań, pozytywne nastawienie do realizowanych w Akademii przedsięwzięć,

podstawowa umiejętność obsługi programów graficznych,

zainteresowanie sztuka współczesną.

Zakres głównych obowiązków:

udział w planowaniu strategii promocji, budżetowaniu oraz realizacji zadań związanych z promocją wydarzeń organizowanych przez Akademię Sztuk Pięknych w Krakowie,

tworzenie oraz współtworzenie komunikatów oraz informacji prasowych dotyczących wydarzeń organizowanych oraz współorganizowanych przez Akademię, a także materiałów przeznaczonych do dystrybucji w mediach społecznościowych oraz serwisach informacyjnych,

redagowanie dostępnych treści na stronę www i do social media, tworzenie lub edycja nieskomplikowanych materiałów graficznych na potrzeby Działu,

współpraca z osobami odpowiedzialnymi za identyfikację wizualną wydarzeń, dystrybucja materiałów graficznych w formie plików cyfrowych oraz drukowanych materiałów informacyjnych przygotowywanych przez Akademię,

stała współpraca z Wydziałami ASP oraz jednostkami ogólnouczelnianymi w zakresie gromadzenia i sposobu dystrybucji informacji związanych z organizowanymi przedsięwzięciami,

czynne uczestnictwo w przygotowaniach oraz realizacji wydarzeń organizowanych i współorganizowanych przez Akademię,

prowadzenie korespondencji i podtrzymywanie kontaktów z Partnerami Akademii,

prowadzenie spraw zamówień usług i dostaw w zakresie rzeczowym stanowiska.

Warunki zatrudnienia:

wymiar etatu: 1,0 (cały),

przewidywany termin zatrudnienia – możliwie jak najszybciej.

docelowa umowa na czas nieokreślony będzie poprzedzona umową na okres próbny i  może być poprzedzona umową na czas określony 1 roku.

Wymagane dokumenty :

Curriculum Vitae,

klauzula dot. przetwarzania danych osobowych na druku stanowiącym załącznik do ogłoszenia.

Mile widziane dokumenty

list motywacyjny,

kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych i pożądanych kwalifikacji, umiejętności i kompetencji.

Wymagane dokumenty należy składać przy użyciu formularza https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=cc3ea19d0f794d09b29d6881dfb60e94 albo na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z dopiskiem: "oferta w naborze na stanowisko ds. promocji" do dnia 05.09.2024r.

Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie zastrzega sobie prawo do powiadomienia o zakwalifikowaniu do dalszych etapów naboru jedynie wybranych kandydatów, a także do niewyłonienia kandydatury do zatrudnienia.

Nabór odbywa się w trybie ciągłym, co oznacza, że wyłonienie kandydata do zatrudnienia przed upływem zbierania aplikacji spowoduje zamknięcie dalszego naboru kandydatur.

Załącznik do ogłoszenia

INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych informujemy – zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L z 04.05.2016 r, Nr 119, s. 1) zwanego dalej „RODO” iż: 

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie z siedzibą przy Placu Matejki 13, 31-157 Kraków (dalej ASP). Z Administratorem można się kontaktować pisemnie za pomocą poczty tradycyjnej pod adresem siedziby Administratora oraz poprzez email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pod adresem siedziby Administratora oraz poprzez email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Pani/Pana dane będą przetwarzane:

1) w celu realizacji procesu rekrutacji:

w zakresie: imię i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz art. 22 (1) § 1 Kodeksu pracy),

w zakresie dodatkowych danych oraz wizerunku – na podstawie zgody kandydata na przetwarzanie danych osobowych wyrażonej na piśmie lub poprzez wyraźnie działanie potwierdzające polegające na zawarciu tych danych w formularzu lub w dokumentach aplikacyjnych i ich wysłaniu do Administratora (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a RODO),

2) w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji – na podstawie zgody kandydata na przetwarzanie jego danych osobowych do celów przyszłych rekrutacji, wyrażonej na piśmie poprzez zamieszczenie stosownego oświadczenia w formularzu lub w dokumentach aplikacyjnych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a RODO),

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych o których mowa w pkt 1a powyżej jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Podanie danych i wyrażenie zgód, o których mowa w pkt 1b i 2 powyżej jest dobrowolne i nie wpływa na możliwość udziału w rekrutacji.

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą tylko podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa. Państwa dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Administratora np. dostawcom usług informatycznych i innym podmiotom przetwarzającym dane, w celu określonym przez Administratora – przy czym takie podmioty przetwarzają dane wyłącznie na podstawie umowy z Administratorem.

Pani/Pana dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres jej trwania. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane w oparciu o ewentualną zgodę na przyszłe rekrutacje będą przetwarzane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy lub do momentu wycofania zgody.

W związku z przetwarzaniem danych osobowych posiada Pani/Pan prawo do: dostępu do treści swoich danych osobowych, otrzymania kopii danych osobowych, sprostowania danych osobowych, usunięcia danych osobowych, ograniczenia przetwarzania danych osobowych, cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej cofnięciem – jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie udzielonej nam zgody – w przypadkach i na warunkach określonych w RODO. Prawa wymienione powyżej można zrealizować poprzez kontakt z Administratorem.

Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, że Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są przez Administratora niezgodnie z przepisami RODO.

Na podstawie Pani/Pana danych osobowych nie będą podejmowane decyzje w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.

Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do organizacji międzynarodowych ani do państw trzecich.

ZGODA na PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, innych niż wskazane w art. 221§ 1 Kodeksu pracy – w przypadku ich podania w CV, oraz mojego wizerunku – w przypadku jego zamieszczenia w CV, w celu realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 oraz zgodnie z klauzulą informacyjną dołączoną do mojej zgody.

………………………………………………

Miejscowość, data, czytelny podpis

Data zmiany Edytowany przez Powód zmiany
15.10.2024 19:19Monika MajarchiwizacjaWersja aktualna
19.08.2024 14:59Monika Maj Pokaż