deklaracja dostępności
wyszukiwarka
Dok. z dnia: 23.05.2024
Termin składania: 10.06.2024
Status: aktualne
Grupa zatrudnienia: administracja
Nazwa stanowiska pracy:

           Samodzielny referent lub specjalista ds. finansowo-księgowych

           Niezbędne wymagania w zakresie kwalifikacji i umiejętności:

           wykształcenie wyższe lub średnie,staż pracy: przy wykształceniu średnim minimum 4 lata poświadczone świadectwami pracy,

           praktyczna umiejętność stosowania zasad rachunkowości i przepisów podatkowych,

           praktyczna znajomość ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku VAT, ustawy o finansach publicznych, i ustawy o szkolnictwie wyższym i nauce w części zadań stanowiska,

           umiejętność obsługi programów pakietu MS Office (w szczególności Excel) w stopniu pozwalającym na efektywne wykonywanie obowiązków.

           Dodatkowe wymagania:

           doświadczenie w zakresie księgowości, w szczególności w zakresie środków trwałych,

           język angielski na poziomie B1/B2,

           oczekiwane kompetencje osobiste i społeczne: samodzielność, otwartość na zmiany, myślenie analityczne, komunikatywność.

           Zakres głównych obowiązków:

           kontrola dokumentów kosztowych oraz weryfikacja poprawności rozliczeń,

           wprowadzanie danych finansowych do systemu Cogisoft,

           przetwarzanie wniosków dotyczących środków trwałych oraz prowadzenie rejestracji aktywów trwałych,

           monitorowanie statusu inwestycji dokonywanie aktywacji środków trwałych,

           wykonywanie czynności księgowych związanych ze stanem zapasów,

           wykonywanie amortyzacji i rozwiazywanie ewentualnych problemów związanych z aktywami trwałymi,

          przygotowywanie raportów na koniec okresów rozliczeniowych – miesięcznych/kwartalnych,

          rozliczanie inwentaryzacji,przygotowywanie danych do bilansu,przygotowanie danych do planów i sprawozdań finansowych,

          wprowadzanie przelewów do systemu bankowego,współpraca z innymi działami Akademii w celu wypracowania najlepszych rozwiązań,

          zastępstwo w zakresie podobnego stanowiska.

          Wymiar etatu: 1 etat,

          Wynagrodzenie brutto w przedziale od 5040,- zł do 6720,- zł,

          preferowany termin zatrudnienia – możliwie jak najszybciej.

          Charakter zatrudnienia: docelowa umowa na czas nieokreślony będzie poprzedzona umową na okres próbny trwający 3 miesiące i umową na czas określony 1 roku.

          Dokumenty wymagane:

          a )   CV

          b) klauzula dot. przetwarzania danych osobowych na druku stanowiącym załącznik do ogłoszenia

         Dokumenty pożądane:

         a) list motywacyjny,

         b) kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i/lub kompetencje.

       

         Wymagane dokumenty należy składać na Dzienniku Podawczym (w budynku głównym ASP w Krakowie przy  pl. Matejki 13) lub pocztą (decyduje data wpływu do ASP) albo na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z dopiskiem/tematem maila:

        „oferta w naborze na stanowisko ds. finansowo-księgowych” albo poprzez formularz rekrutacyjny https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=ce63e97a59b549e7a8908b513b25b22f do dnia 10.06.2024r.

         Rekrutacja będzie prowadzona w trybie ciągłym tzn. zgłoszenia kolejnych osób kandydujących - spełniających co najmniej wymogi formalne - będą na bieżąco analizowane w celu przeprowadzenia rozmów z kandydatami (jako etapu rekrutacji następującego po analizie CV). 

         Wyłonienie w ten sposób osoby odpowiadającej potrzebom stanowiska może spowodować zamknięcie naboru przed terminem upływu ważności ogłoszenia.

         Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie zastrzega sobie prawo do  powiadomienia  o  zakwalifikowaniu do dalszych etapów naboru jedynie wybranych kandydatów, a także do niewyłonienia kandydatury do zatrudnienia.

 

         KLAUZULA INFORMACYJNA

         Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich

         danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Rozporządzenie ogólne o ochronie danych), niniejszym informujemy, iż:

         Administratorem Pana/Pani danych osobowych będzie Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, pl. Matejki 13, 31-157 Kraków

         Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;

         Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w zakresie: imię i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez Panią/Pana, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia - w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 221 § 1 Kodeksu pracy

         w związku z art. 6 ust. 1 lit c) Rozporządzenia ogólnego – w ramach obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze.

        Jeżeli wyrazi Pani/Pan dobrowolną zgodę zawartą w formularzu aplikacyjnym Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane również w zakresie wizerunku i w zakresie dodatkowych danych (poza wskazanymi w pkt 3 lit. a powyżej), w przypadku podania w CV, innych

         dokumentach lub formularzu aplikacyjnym tych dodatkowych danych lub zamieszczenia wizerunku – art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia ogólnego,

         Jeśli wyrazi Pani/Pan zgodę to Pani/Pana adres mailowy może być przetwarzany także w celu badania doświadczeń kandydatów w przebiegu procesu rekrutacji – art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia ogólnego,

         Podanie przez Panią/Pana danych osobowych, o których mowa w pkt 3 lit. a powyżej, jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Podanie danych i wyrażenie zgód, o których mowa w pkt 3 lit. b i c powyżej jest dobrowolne.

         Pani/Pana dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji (pkt 3 lit. a i b) oraz z celu badania doświadczeń w procesie rekrutacji (lit. c) powyżej będą przetwarzane przez okres 3 miesięcy.

         Posiada Pani/Pan również prawo do wycofania zgody, o której mowa w pkt 3 lit. b i c w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. w razie cofnięcia zgody na wykorzystanie wizerunku dane te zostaną usunięte. Wycofanie           zgody na przetwarzanie danych osobowych można przesłać e-mailem na adres Inspektora Ochrony Danych, pocztą tradycyjną na adres Administratora lub wycofać osobiście stawiając się w siedzibie Administratora.

         Posiada Pani/Pan prawo do:

        Dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,

        Przenoszenia danych,

        Wniesienie sprzeciwu wobec przetwarzania – w przypadkach i na warunkach określonych w Rozporządzeniu ogólnym;

        Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom.

        Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, że Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z przepisami Rozporządzenia ogólnego.

 

          ZGODA na PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

         Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, innych niż wskazane w art. 221§ 1 Kodeksu pracy – w przypadku ich podania w CV, innych dokumentach lub formularzu aplikacyjnym, oraz mojego wizerunku – w przypadku jego zamieszczenia w CV,
         w celu realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 oraz zgodnie z klauzulą informacyjną dołączoną do mojej zgody.

            ……………………………………………………………………………….

           Miejscowość, data, czytelny podpis

          Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie adresu e-mail w celu badania doświadczeń kandydatów w przebiegu procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016
          oraz zgodnie z klauzulą informacyjną dołączoną do mojej zgody.

         ……………………………………………………………………………….

         Miejscowość, data, czytelny podpis

Data zmiany Edytowany przez Powód zmiany
28.05.2024 12:20Edyta Cygan Wersja aktualna
28.05.2024 12:15Edyta Cygan Pokaż