Nazwa stanowiska pracy:
Samodzielny referent lub specjalista ds. finansowo-księgowych
Niezbędne wymagania w zakresie kwalifikacji i umiejętności:
wykształcenie wyższe lub średnie,
staż pracy: przy wykształceniu średnim minimum 4 lata poświadczone świadectwami pracy,
praktyczna umiejętność stosowania zasad rachunkowości i przepisów podatkowych,
praktyczna znajomość ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku VAT, ustawy o finansach publicznych, i ustawy o szkolnictwie wyższym i nauce w części zadań stanowiska,
umiejętność obsługi programów pakietu MS Office (w szczególności Excel) w stopniu pozwalającym na efektywne wykonywanie obowiązków.
Dodatkowe wymagania:
doświadczenie w zakresie księgowości, w szczególności związanej z realizacją zadań badawczych i planów budżetowych,
język angielski na poziomie B1/B2,
oczekiwane kompetencje osobiste i społeczne: samodzielność, otwartość na zmiany, myślenie analityczne, komunikatywność.
Zakres głównych obowiązków:
kontrola dokumentów kosztowych oraz weryfikacja poprawności rozliczeń,
wprowadzanie danych finansowych do systemu Cogisoft,
wprowadzanie przelewów do systemu bankowego,
rozliczanie zadań badawczych, analiza i zarządzanie danymi, generowanie raportów i zestawień,
przygotowywanie danych do bilansu,
przygotowanie danych do planów i sprawozdań finansowych,
współpraca z innymi działami Akademii w celu wypracowania najlepszych rozwiązań,
zastępstwo w zakresie podobnego stanowiska.
Wymiar etatu: 1 etat, wynagrodzenie brutto w przedziale od 5040,- zł do 6720,- zł, preferowany termin zatrudnienia – możliwie jak najszybciej.
Charakter zatrudnienia: docelowa umowa na czas nieokreślony będzie poprzedzona umową na okres próbny trwający 3 miesiące i umową na czas określony 1 roku.
Dokumenty wymagane:
a ) CV
b) klauzula dot. przetwarzania danych osobowych na druku stanowiącym załącznik do ogłoszenia
Dokumenty pożądane:
a) List motywacyjny,
b) kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i/lub kompetencje.
Wymagane dokumenty należy składać na Dzienniku Podawczym (w budynku głównym ASP w Krakowie przy pl. Matejki 13) lub pocztą (decyduje data wpływu do ASP) albo na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z dopiskiem/tematem maila: „oferta w naborze na stanowisko ds. finansowo-księgowych” do dnia 25.03.2024r.
Rekrutacja będzie prowadzona w trybie ciągłym tzn. zgłoszenia kolejnych osób kandydujących - spełniających co najmniej wymogi formalne - będą na bieżąco analizowane w celu przeprowadzenia rozmów z kandydatami (jako etapu rekrutacji następującego po analizie CV). Wyłonienie w ten sposób osoby odpowiadającej potrzebom stanowiska może spowodować zamknięcie naboru przed terminem upływu ważności ogłoszenia.
Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie zastrzega sobie prawo do powiadomienia o zakwalifikowaniu do dalszych etapów naboru jedynie wybranych kandydatów, a także do niewyłonienia kandydatury do zatrudnienia.
Załącznik do ogłoszenia
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Rozporządzenie ogólne o ochronie danych), niniejszym informujemy, iż:
Administratorem Pana/Pani danych osobowych będzie Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, pl. Matejki 13, 31-157 Kraków.
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
a) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w zakresie: imię i nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkana, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia - w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 221 § 1 Kodeksu pracy w związku z art. 6 ust. 1 lit c) Rozporządzenia ogólnego – w ramach obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze.
b) Jeżeli wyrazi Pani/Pan dobrowolną zgodę zawartą w formularzu aplikacyjnym Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane również w zakresie wizerunku i w zakresie dodatkowych danych (poza wskazanymi w pkt 3 lit. a powyżej), w przypadku podania w CV tych dodatkowych danych lub zamieszczenia wizerunku – art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia ogólnego,
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych, o których mowa w pkt 3 lit. a powyżej, jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Podanie danych i wyrażenie zgód, o których mowa w pkt 3 lit. b powyżej jest dobrowolne.
Pani/Pana dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji (pkt 3 lit. a i b) powyżej będą przetwarzane przez okres 3 miesięcy.
Posiada Pani/Pan również prawo do wycofania zgody, o której mowa w pkt 3 lit. b w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. w razie cofnięcia zgody na wykorzystanie wizerunku dane te zostaną usunięte. Wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych można przesłać e-mailem na adres Inspektora Ochrony Danych, pocztą tradycyjną na adres Administratora lub wycofać osobiście stawiając się w siedzibie Administratora.
Posiada Pani/Pan prawo do:
Dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
Przenoszenia danych,
Wniesienie sprzeciwu wobec przetwarzania – w przypadkach i na warunkach określonych w Rozporządzeniu ogólnym;
Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom.
Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, że Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z przepisami Rozporządzenia ogólnego.
ZGODA na PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, innych niż wskazane w art. 221§ 1 Kodeksu pracy – w przypadku ich podania w CV, oraz mojego wizerunku – w przypadku jego zamieszczenia w CV, w celu realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 oraz zgodnie z klauzulą informacyjną dołączoną do mojej zgody.
……………………………………………………………………………….
Miejscowość, data, czytelny podpis