Nazwa stanowiska pracy:
Główny specjalista lub starszy specjalista ds. inwestycji
Niezbędne wymagania w zakresie kwalifikacji i umiejętności:
wykształcenie wyższe techniczne,
staż 5 lat,
dobra znajomość prawa budowlanego,
znajomość ogólnych zasad dotyczących funkcjonowania sektora finansów publicznych,
znajomość prawa zamówień publicznych,
umiejętność obsługi komputera w stopniu umożliwiającym sprawne wywiązywanie się z obowiązków.
Dodatkowe wymagania:
wykształcenie preferowane: kierunek architektura lub budownictwo lądowe
umiejętność kosztorysowania i szacowania wartości robót budowlanych,
doświadczenie w opracowaniu dokumentacji przetargowej,
doświadczenie w pracy przy obiektach zabytkowych,
oczekiwane kompetencje osobiste i społeczne: samodzielność w realizacji zadań, komunikatywność, łatwość adaptacji do zmiennej sytuacji, myślenie analityczne, dokładność, wysokie poczucie odpowiedzialności.
Zakres głównych obowiązków:
zbieranie, analizowanie i poddawanie ocenie zakresu prac niezbędnych do przeprowadzenia dla utrzymania należytego stanu technicznego budynków Uczelni,
prowadzenie bieżącej dokumentacji prowadzonych remontów i budów,
przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia oraz (we współpracy ze specjalistą ds. zamówień publicznych) dokumentów niezbędnych do prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych m. in. na prace projektowe, roboty budowlane, remonty istniejących budynków, opracowaniu koncepcji architektonicznej rozbudowy budynków, dostawy i usługi niezbędne do utrzymania należytego stanu technicznego budynków,
uczestnictwo w przygotowaniu, zlecaniu i rozliczaniu robót wg planu remontów,
współpraca z inspektorami nadzoru we wszystkich sprawach dotyczących realizowanych inwestycji,
udział w pracach komisji przetargowej w postępowaniu na wybór wykonawcy prac realizowanych w ramach procesów inwestycyjnych i zadań remontowych,
prowadzenie uzgodnień dokumentacji projektowej z odpowiednimi służbami w tym konserwatorskimi,
prowadzenie bieżącej korespondencji dotyczącej aktualnie prowadzonych remontów i budów,
aktywne uczestniczenie w trwających projektach m.in. w zakresie aktualizowania harmonogramu rzeczowo-finansowego, oceny proponowanych przez projektantów rozwiązań zamiennych do projektu pod względem skutków technicznych, technologicznych, finansowych i użytkowych, zgłaszania do władz uczelni wszelkich projektowych rozwiązań zamiennych, mogących skutkować problemami z rozliczeniem finansowym projektu, przygotowanie, skompletowanie i opisanie dokumentacji technicznej budowalnej i powykonawczej projektów do celów ich kontroli końcowej.
Warunki zatrudnienia:
wymiar etatu: 1,0 (cały),
przewidywany termin zatrudnienia – możliwie jak najszybciej.
docelowa umowa na czas nieokreślony będzie poprzedzona umową na okres próbny i może być poprzedzona umową na czas określony 1 roku.
Wymagane dokumenty :
Curriculum Vitae,
klauzula dot. przetwarzania danych osobowych na druku stanowiącym załącznik do ogłoszenia.
Mile widziane dokumenty
list motywacyjny,
kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych i pożądanych kwalifikacji, umiejętności i kompetencji.
Wymagane dokumenty należy składać przy użyciu formularza
albo na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) z dopiskiem: "oferta w naborze na stanowisko ds. inwestycji" do dnia 17.07.2024r.
Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie zastrzega sobie prawo do powiadomienia o zakwalifikowaniu do dalszych etapów naboru jedynie wybranych kandydatów, a także do niewyłonienia kandydatury do zatrudnienia.
Nabór odbywa się w trybie ciągłym, co oznacza, że wyłonienie kandydata do zatrudnienia przed upływem terminu zbierania aplikacji spowoduje zamknięcie dalszego naboru kandydatur.
Załącznik do ogłoszenia
INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych informujemy – zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L z 04.05.2016 r, Nr 119, s. 1) zwanego dalej „RODO” iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie z siedzibą przy Placu Matejki 13, 31-157 Kraków (dalej ASP). Z Administratorem można się kontaktować pisemnie za pomocą poczty tradycyjnej pod adresem siedziby Administratora oraz poprzez email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pod adresem siedziby Administratora oraz poprzez email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
- Pani/Pana dane będą przetwarzane:
- w celu realizacji procesu rekrutacji:
- w zakresie: imię i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz art. 22 (1) § 1 Kodeksu pracy),
- w zakresie dodatkowych danych oraz wizerunku – na podstawie zgody kandydata na przetwarzanie danych osobowych wyrażonej na piśmie lub poprzez wyraźnie działanie potwierdzające polegające na zawarciu tych danych w formularzu lub w dokumentach aplikacyjnych i ich wysłaniu do Administratora (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
2) w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji – na podstawie zgody kandydata na przetwarzanie jego danych osobowych do celów przyszłych rekrutacji, wyrażonej na piśmie poprzez zamieszczenie stosownego oświadczenia w formularzu lub w dokumentach aplikacyjnych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych o których mowa w pkt 1a powyżej jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Podanie danych i wyrażenie zgód, o których mowa w pkt 1b i 2 powyżej jest dobrowolne i nie wpływa na możliwość udziału w rekrutacji.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą tylko podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa. Państwa dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Administratora np. dostawcom usług informatycznych i innym podmiotom przetwarzającym dane, w celu określonym przez Administratora – przy czym takie podmioty przetwarzają dane wyłącznie na podstawie umowy z Administratorem.
- Pani/Pana dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres jej trwania. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane w oparciu o ewentualną zgodę na przyszłe rekrutacje będą przetwarzane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy lub do momentu wycofania zgody.
- W związku z przetwarzaniem danych osobowych posiada Pani/Pan prawo do: dostępu do treści swoich danych osobowych, otrzymania kopii danych osobowych, sprostowania danych osobowych, usunięcia danych osobowych, ograniczenia przetwarzania danych osobowych, cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej cofnięciem – jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie udzielonej nam zgody – w przypadkach i na warunkach określonych w RODO. Prawa wymienione powyżej można zrealizować poprzez kontakt z Administratorem.
- Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, że Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są przez Administratora niezgodnie z przepisami RODO.
- Na podstawie Pani/Pana danych osobowych nie będą podejmowane decyzje w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do organizacji międzynarodowych ani do państw trzecich.
ZGODA na PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, innych niż wskazane w art. 221§ 1 Kodeksu pracy – w przypadku ich podania w CV, oraz mojego wizerunku – w przypadku jego zamieszczenia w CV, w celu realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 oraz zgodnie z klauzulą informacyjną dołączoną do mojej zgody.
………………………………………………
Miejscowość, data, czytelny podpis