Główny specjalista lub starszy specjalista ds. inwestycji
Niezbędne wymagania w zakresie kwalifikacji i umiejętności:
wykształcenie wyższe techniczne,
staż minimum 4 lata na stanowisko starszego specjalisty, 5 lat na stanowisko głównego specjalisty,
dobra znajomość prawa budowlanego,
znajomość ogólnych zasad dotyczących funkcjonowania sektora finansów publicznych,
znajomość prawa zamówień publicznych,
umiejętność obsługi komputera w stopniu umożliwiającym sprawne wywiązywanie się z obowiązków.
Dodatkowe wymagania:
wykształcenie preferowane: kierunek architektura lub budownictwo lądowe,
preferowani kandydaci z doświadczeniem co najmniej 10 lat pracy na stanowisku o podobnym profilu,
umiejętność kosztorysowania i szacowania wartości robót budowlanych,
doświadczenie w opracowaniu dokumentacji przetargowej,
doświadczenie w pracy przy obiektach zabytkowych,
oczekiwane kompetencje osobiste i społeczne: samodzielność w realizacji zadań, łatwość adaptacji do zmiennej sytuacji, myślenie analityczne, dokładność, wysokie poczucie odpowiedzialności.
Zakres głównych obowiązków:
kompletacja i prowadzenie bieżącej dokumentacji prowadzonych remontów i budów.
Prowadzenie bieżącej korespondencji dotyczącej aktualnie prowadzonych remontów i budów.
archiwizacja bieżącej korespondencji i dokumentacji budowlanej oraz przetargowej.
kompletacja i archiwizacja korespondencji oraz dokumentacji przetargowej i budowlanej dla remontów i inwestycji zakończonych.
uczestnictwo w przygotowaniu i prowadzeniu przetargów wg planu zamówień.
uczestnictwo w przygotowaniu, zlecaniu i rozliczaniu zleceń wg planu remontów.
uczestnictwo w naradach i spotkaniach dotyczących prowadzonych i planowanych inwestycji i remontów
prowadzenie uzgodnień dokumentacji projektowej z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków,
współpraca z inspektorem nadzoru inwestorskiego we wszystkich sprawach dotyczących dokumentacji projektowej,
aktywne uczestniczenie w trwających projektach m.in. w zakresie aktualizowania harmonogramu rzeczowo-finansowego, oceny proponowanych przez projektantów rozwiązań zamiennych do projektu pod względem skutków technicznych, technologicznych, finansowych i użytkowych, zgłaszania do władz uczelni wszelkich projektowych rozwiązań zamiennych, mogących skutkować problemami z rozliczeniem finansowym projektu, przygotowanie, skompletowanie i opisanie dokumentacji technicznej budowalnej i powykonawczej projektów do celów ich kontroli końcowej.
Warunki zatrudnienia:
wymiar etatu: 1,0 (cały),
przewidywany termin zatrudnienia – możliwie jak najszybciej.
docelowa umowa na czas nieokreślony będzie poprzedzona umową na okres próbny i może być poprzedzona umową na czas określony 1 roku.
Wymagane dokumenty :
list motywacyjny,
Curriculum Vitae,
kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych i pożądanych kwalifikacji, umiejętności i kompetencji,
klauzula dot. przetwarzania danych osobowych na druku stanowiącym załącznik do ogłoszenia.
Wymagane dokumenty należy składać na Dzienniku Podawczym (w budynku głównym ASP w Krakowie przy pl. Matejki 13 w kopercie opisanej nazwiskiem kandydata) lub pocztą (decyduje data otrzymania przesyłki) albo na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) z dopiskiem: "oferta w naborze na stanowisko ds. inwestycji" do dnia 18.05.2023r.
Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie zastrzega sobie prawo do powiadomienia o zakwalifikowaniu do dalszych etapów naboru jedynie wybranych kandydatów, a także do niewyłonienia kandydatury do zatrudnienia.
Załącznik do ogłoszenia
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Rozporządzenie ogólne o ochronie danych), niniejszym informujemy, iż:
- Administratorem Pana/Pani danych osobowych będzie Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, pl. Matejki 13, 31-157 Kraków.
- Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
- a) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w zakresie: imię i nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkana, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia - w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 221 § 1 Kodeksu pracy w związku z art. 6 ust. 1 lit c) Rozporządzenia ogólnego – w ramach obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze.
- b) Jeżeli wyrazi Pani/Pan dobrowolną zgodę zawartą w formularzu aplikacyjnym Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane również w zakresie wizerunku i w zakresie dodatkowych danych (poza wskazanymi w pkt 3 lit. a powyżej), w przypadku podania w CV tych dodatkowych danych lub zamieszczenia wizerunku – art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia ogólnego,
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych, o których mowa w pkt 3 lit. a powyżej, jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Podanie danych i wyrażenie zgód, o których mowa w pkt 3 lit. b powyżej jest dobrowolne.
- Pani/Pana dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji (pkt 3 lit. a i b) powyżej będą przetwarzane przez okres 3 miesięcy.
- Posiada Pani/Pan również prawo do wycofania zgody, o której mowa w pkt 3 lit. b w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. w razie cofnięcia zgody na wykorzystanie wizerunku dane te zostaną usunięte. Wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych można przesłać e-mailem na adres Inspektora Ochrony Danych, pocztą tradycyjną na adres Administratora lub wycofać osobiście stawiając się w siedzibie Administratora.
- Posiada Pani/Pan prawo do:
- Dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
- Przenoszenia danych,
- Wniesienie sprzeciwu wobec przetwarzania – w przypadkach i na warunkach określonych w Rozporządzeniu ogólnym;
- Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom.
- Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, że Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z przepisami Rozporządzenia ogólnego.
ZGODA na PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, innych niż wskazane w art. 221§ 1 Kodeksu pracy – w przypadku ich podania w CV, oraz mojego wizerunku – w przypadku jego zamieszczenia w CV, w celu realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 oraz zgodnie z klauzulą informacyjną dołączoną do mojej zgody.
……………………………………………………………………………….
Miejscowość, data, czytelny podpis