deklaracja dostępności
wyszukiwarka
Dok. z dnia: 12.02.2021
Termin składania: 26.02.2021
Status: archiwalne
Grupa zatrudnienia: administracja

Ogłoszenie na stanowisko kierownicze: Kierownik Działu Promocji i Organizacji Wydarzeń [PDF]

  1. Nazwa stanowiska pracy:

Kierownik Działu Promocji i Organizacji Wydarzeń

  1. Niezbędne wymagania w zakresie kwalifikacji i umiejętności:
  2. wykształcenie wyższe,
  3. staż 6 lat, z możliwością zastosowania odstępstwa przez rektora, gdy w zestawieniu z doświadczeniem zawodowym będzie to element mniejszej wagi,
  4. umiejętność budowania strategii promocyjnej adekwatnej do roli, zadań i celów uczelni oraz specyfiki poszczególnych grup adresatów,
  5. umiejętność zastosowania rodzajów, form i technik promocji adekwatnych do potrzeb uczelni,
  6. doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji wydarzeń,
  7. znajomość rynku mediów,
  8. doświadczenie na stanowisku kierowniczym,
  9. praktyczna znajomość obsługi biurowych programów komputerowych w stopniu umożliwiającym sprawne wykonywanie obowiązków,
  10. język angielski – poziom C1/C2.
  11. Dodatkowe wymagania:
  12. preferowane wykształcenie z zakresu promocji, marketingu, reklamy, public relations i pokrewne,
  13. pożądane doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania promocją,
  14. preferowane doświadczenie w pracy w sektorze kultury lub współpracy z jednostkami sektora kultury w zakresie stanowiska,
  15. oczekiwane kompetencje osobiste i społeczne: umiejętność zarządzania ludźmi i zespołami, inicjatywa, samodzielność w realizacji zadań, kreatywność, zorientowanie na rezultaty pracy.
  16. Zakres obowiązków:
  17. opracowywanie strategii promocji uczelni, wieloletniego programu promocji i rocznego planu promocji ASP w Krakowie,
  18. nadzór nad realizacją zadań wynikających z planu promocji ASP w Krakowie,
  19. nadzór nad organizacją wydarzeń o charakterze kulturalnym oraz promocyjnym,
  20. nadzór nad organizacją obsługi medialnej wydarzeń o charakterze ogólnouczelnianym lub organizowanych przez jednostki, ale mających znaczenie dla wizerunku całej uczelni,
  21. nadzór nad prowadzeniem strony internetowej i serwisów społecznościowych Akademii,
  22. organizowanie współpracy z mediami,
  23. nadzór nad wykorzystaniem auli ASP do celów statutowych oraz promocji.
  24. Wymiar etatu: 1,0 (pełen), preferowany termin zatrudnienia – 15.03.2021r.
  25. Charakter zatrudnienia: docelowa umowa na czas nieokreślony może zostać poprzedzona umową na okres próbny lub/i na czas określony, zależnie od oceny wiedzy i umiejętności, jakimi wykaże się kandydat w trakcie naboru.
  26. Wymagane dokumenty :
  27. List motywacyjny,
  28. Curriculum Vitae,
  29. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż pracy oraz doświadczenie zawodowe,
  30. certyfikaty językowe lub oświadczenie o poziomie znajomości języka obcego,
  31. kopie innych dokumentów, jeśli są konieczne do potwierdzenia posiadanych kwalifikacji lub nabytych umiejętności,
  32. klauzula dot. przetwarzania danych osobowych na druku stanowiącym załącznik do ogłoszenia.

Wymagane dokumenty należy składać na Dzienniku Podawczym (w budynku głównym ASP w Krakowie przy pl. Matejki 13) lub pocztą albo na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) z dopiskiem: „oferta w naborze na  stanowisko Kierownika Działu Promocji i Organizacji Wydarzeń” do dnia 26.02.2021r.

Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie zastrzega sobie prawo do powiadomienia o zakwalifikowaniu do dalszych etapów naboru jedynie wybranych kandydatów, a także do niewyłonienia kandydatury do zatrudnienia.

                                                                                                          

Załącznik do ogłoszenia

KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Rozporządzenie ogólne o ochronie danych), niniejszym informujemy, iż:

  • Administratorem Pana/Pani danych osobowych będzie Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, pl. Matejki 13, 31-157 Kraków.
  • Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
  • a) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w zakresie: imię i nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkana, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia - w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 221 § 1 Kodeksu pracy w związku z art. 6 ust. 1 lit c) Rozporządzenia ogólnego – w ramach obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze.
  1. b) Jeżeli wyrazi Pani/Pan dobrowolną zgodę zawartą w formularzu aplikacyjnym Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane również w zakresie wizerunku i w zakresie dodatkowych danych (poza wskazanymi w pkt 3 lit. a powyżej), w przypadku podania w CV tych dodatkowych danych lub zamieszczenia wizerunku – art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia ogólnego,
  • Podanie przez Panią/Pana danych osobowych, o których mowa w pkt 3 lit. a powyżej, jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Podanie danych i wyrażenie zgód, o których mowa w pkt 3 lit. b powyżej jest dobrowolne.
  • Pani/Pana dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji (pkt 3 lit. a i b) powyżej będą przetwarzane przez okres 3 miesięcy.
  • Posiada Pani/Pan również prawo do wycofania zgody, o której mowa w pkt 3 lit. b w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. w razie cofnięcia zgody na wykorzystanie wizerunku dane te zostaną usunięte. Wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych można przesłać e-mailem na adres Inspektora Ochrony Danych, pocztą tradycyjną na adres Administratora lub wycofać osobiście stawiając się w siedzibie Administratora.
  • Posiada Pani/Pan prawo do:
  1. Dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
  2. Przenoszenia danych,
  3. Wniesienie sprzeciwu wobec przetwarzania – w przypadkach i na warunkach określonych w Rozporządzeniu ogólnym;
  • Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom.
  • Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, że Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z przepisami Rozporządzenia ogólnego.

 

ZGODA na PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, innych niż wskazane w art. 221§ 1 Kodeksu pracy – w przypadku ich podania w CV, oraz mojego wizerunku – w przypadku jego zamieszczenia w CV, w celu realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 oraz zgodnie z klauzulą informacyjną dołączoną do mojej zgody.

Data zmiany Edytowany przez Powód zmiany
4.02.2022 0:30Paulina ZawadzkaWersja aktualna
2.02.2022 21:08Paulina ZawadzkaarchwizacjaPokaż