deklaracja dostępności
wyszukiwarka
Dok. z dnia: 11.01.2022
Termin składania: 25.01.2022
Status: archiwalne
Grupa zatrudnienia: administracja

Ogłoszenie o naborze na stanowisko ds. promocji

Nazwa stanowiska pracy:

Specjalista ds. promocji

Niezbędne wymagania w zakresie kwalifikacji i umiejętności:

  1. wykształcenie: wyższe,
  2. staż pracy: 3 lata z możliwością zastosowania odstępstwa przez rektora, gdy w zestawieniu z doświadczeniem zawodowym będzie to element nieistotny
  3. doświadczenie w pracy związanej z zakresem naboru,
  4. umiejętność programowania procesu organizacji i promocji wydarzeń,
  5. umiejętność konstruowania harmonogramów pracy oraz budżetowania,
  6. doświadczenie współpracy z instytucjami kultury i firmami branży promocyjnej,
  7. znajomość języków obcych: język angielski B1/B2 ,
  8. umiejętność pracy w zespołach wielopokoleniowych,
  9. umiejętność pracy merytorycznej z dokumentami typu umowy, regulaminy, procedury,
  10. praktyczna znajomość obsługi pakietu Office 365 w stopniu umożliwiającym sprawne wykonywanie obowiązków.

 Dodatkowe wymagania (pożądane):

  1. studia o kierunku humanistycznym
  2. doświadczenia w pracy w sektorze kultury lub współpracy z jednostkami sektora kultury oraz z zakresu promocji, marketingu, reklamy, public relations i pokrewne,
  3. doświadczenie we współpracy z mediami (przygotowanie materiałów prasowych, organizacja konferencji prasowych), pełnienie funkcji rzecznika prasowego,
  4. praktyczna znajomość mediów społecznościowych i ich specyfiki oraz promocji internetowej,
  5. doświadczenie w pracy w sektorze kultury lub współpracy z jednostkami sektora kultury,
  6. oczekiwane kompetencje osobiste i społeczne: umiejętność pracy w zespole, inicjatywa, samodzielność w realizacji zadań, kreatywność, komunikatywność, zorientowanie na rezultaty pracy.

Zakres głównych obowiązków:

  1. Realizacja zadań związanych z promocją wydarzeń, w tym prowadzenie promocji internetowej, promocji outdoorowej, komunikacji za pośrednictwem mediów społecznościowych i strony www Akademii,
  2. Stworzenie planu komunikacji Akademii z mediami,
  3. Pisanie i redagowanie informacji prasowych dotyczących Akademii,
  4. Bieżący kontakt z mediami – obowiązki rzecznika prasowego,
  5. Bezpośrednia współpraca z Kancelarią Uczelni dot. udziału Rektora w wydarzeniach zewnętrznych i wewnętrznych ASP,
  6. Prowadzenie korespondencji i organizacja współpracy z Partnerami Akademii,
  7. Prowadzenie dokumentacji realizowanych kampanii,
  8. Prowadzenie spraw zakupów w zakresie merytorycznym stanowiska.

Warunki zatrudnienia:

  1. wymiar etatu: 1 etat;
  2. przewidywany termin zatrudnienia – nie wcześniej niż od 01.02.2022 r.
  3. docelowa umowa na czas nieokreślony będzie poprzedzona umową na okres próbny i  może być poprzedzona umową na czas określony.

Wymagane dokumenty :

  1. CV;
  2. list motywacyjny;
  3. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie;
  4. kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, doświadczenie zawodowe, nabyte umiejętności;
  5. klauzula dot. przetwarzania danych osobowych na druku stanowiącym załącznik do ogłoszenia.

 Wymagane dokumenty należy składać na Dzienniku Podawczym (w budynku głównym  ASP w Krakowie przy pl. Matejki 13 w kopercie opisanej nazwiskiem kandydata) lub pocztą (decyduje data otrzymania przesyłki) albo na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.)  z dopiskiem: "oferta w naborze na stanowisko ds. promocji" do dnia 25.01.2022r.

Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie zastrzega sobie prawo do powiadomienia o zakwalifikowaniu do dalszych etapów naboru jedynie wybranych kandydatów, a także do niewyłonienia kandydatury do zatrudnienia.

Załącznik do ogłoszenia

KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Rozporządzenie ogólne o ochronie danych), niniejszym informujemy, iż:

  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych będzie Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, pl. Matejki 13, 31-157 Kraków.
  2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
  3. a) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w zakresie: imię i nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkana, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia - w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 221 § 1 Kodeksu pracy w związku z art. 6 ust. 1 lit c) Rozporządzenia ogólnego – w ramach obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze.
    b) Jeżeli wyrazi Pani/Pan dobrowolną zgodę zawartą w formularzu aplikacyjnym Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane również w zakresie wizerunku i w zakresie dodatkowych danych (poza wskazanymi w pkt 3 lit. a powyżej), w przypadku podania w CV tych dodatkowych danych lub zamieszczenia wizerunku – art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia ogólnego,
  • Podanie przez Panią/Pana danych osobowych, o których mowa w pkt 3 lit. a powyżej, jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Podanie danych i wyrażenie zgód, o których mowa w pkt 3 lit. b powyżej jest dobrowolne.
  • Pani/Pana dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji (pkt 3 lit. a i b) powyżej będą przetwarzane przez okres 3 miesięcy.
  • Posiada Pani/Pan również prawo do wycofania zgody, o której mowa w pkt 3 lit. b w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. w razie cofnięcia zgody na wykorzystanie wizerunku dane te zostaną usunięte. Wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych można przesłać e-mailem na adres Inspektora Ochrony Danych, pocztą tradycyjną na adres Administratora lub wycofać osobiście stawiając się w siedzibie Administratora.
  • Posiada Pani/Pan prawo do:
  1. Dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
  2. Przenoszenia danych,
  3. Wniesienie sprzeciwu wobec przetwarzania – w przypadkach i na warunkach określonych w Rozporządzeniu ogólnym;
  • Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom.
  • Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, że Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z przepisami Rozporządzenia ogólnego.

ZGODA na PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, innych niż wskazane w art. 221§ 1 Kodeksu pracy - w przypadku ich podania w CV, oraz mojego wizerunku – w przypadku jego zamieszczenia w CV, w celu realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 oraz zgodnie z klauzulą informacyjną dołączoną do mojej zgody.

……………………………………………………………………………….

Miejscowość, data, czytelny podpis

Data zmiany Edytowany przez Powód zmiany
17.06.2022 17:45Paulina Zawadzka Wersja aktualna
3.02.2022 23:35Paulina Zawadzka Pokaż