deklaracja dostępności
wyszukiwarka
Dok. z dnia: 8.12.2020
Termin składania: 21.12.2020
Status: archiwalne
Grupa zatrudnienia: administracja

Ogłoszenie o naborze na stanowisko kierownicze: Kierownik Kancelarii Uczelni [PDF] 

  1. Nazwa stanowiska pracy:

Kierownik Kancelarii Uczelni

  1. Niezbędne wymagania w zakresie kwalifikacji i umiejętności:
  2. Wykształcenie wyższe .
  3. Staż pracy minimum 6 lat, w tym minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym.
  4. Doświadczenie w zarządzaniu obiegiem informacji.
  5. Praktyczna znajomość przepisów ustawy prawo o szkolnictwie wyższym i nauce oraz k.p.a., a także aktów wykonawczych do nich.
  6. Znajomość języka angielskiego – poziom B2
  7. Obsługa programów biurowych w stopniu umożliwiającym sprawne wywiązywanie się z  obowiązków.
  8. Kompetencje osobiste i społeczne w zakresie: organizacji pracy własnej, planowania, monitorowania i koordynowanie pracą innych, w tym zespołów, zarządzania informacjami, zadaniami, wprowadzaniem zmian i personelem, podejmowania decyzji, analizy i syntezy danych.
  9. Dodatkowe wymagania:
  10. Preferowane wykształcenie prawnicze, administracyjne lub w zakresie zarządzania.
  11. Preferowane doświadczenie w szkole wyższej, w szczególności na stanowisku kierowniczym w  zakresie zbieżnym z wymogami ogłoszenia.
  12. Pożądana znajomość języka angielskiego na poziomie C1/C2 oraz innych języków obcych na  poziomie B1/B2.
  13. Oczekiwane kompetencje osobiste i społeczne: komunikatywność, orientacja na klienta, umiejętność dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu.
  14. Ogólny zakres podstawowych obowiązków:
  15. kierowanie jednostką organizacyjną, zapewnienie sprawnego funkcjonowanie Kancelarii Uczelni jako całości oraz jednostek wewnętrznych i stanowisk w jej strukturze, a także efektywnej współpracy pomiędzy Kancelarią a innymi jednostkami uczelni
  16. zapewnienie ładu organizacyjnego w uczelni,
  17. realizacja polityki zarządzania informacją w organizacji,
  18. zapewnienie organom i kadrze zarządzającej uczelnią wsparcia w realizacji zadań, w tym poprzez nadzór nad sekretariatem oraz prowadzonymi ewidencjami, a także poprzez prowadzenie dokumentacji postepowań dyscyplinarnych oraz nadzór nad formalną poprawnością dokumentów przedkładanych organom i kadrze zarządzającej do decyzji,
  19. kierowanie podległymi pracownikami,
  20. organizację wydarzeń ogólnouczelnianych,
  21. nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z obsługą sekretarską Rektora, prorektorów i kanclerza.
  22. Wymiar etatu: 1,0 (pełen), preferowany termin zatrudnienia – 01.01.2021r.
  23. Charakter zatrudnienia: docelowa umowa na czas nieokreślony może zostać poprzedzona umową na  okres próbny lub/i na czas określony, zależnie od oceny wiedzy i umiejętności, jakimi wykaże się kandydat w trakcie naboru.
  24. Wymagane dokumenty :
  25. List motywacyjny,
  26. Curriculum Vitae,
  27. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż pracy oraz doświadczenie zawodowe,
  28. certyfikaty językowe lub oświadczenie o poziomie znajomości języka obcego,
  29. kopie innych dokumentów, jeśli są konieczne do potwierdzenia posiadanych kwalifikacji lub nabytych umiejętności,
  30. klauzula dot. przetwarzania danych osobowych na druku stanowiącym załącznik do ogłoszenia.

Wymagane dokumenty należy składać na Dzienniku Podawczym (w budynku głównym ASP w Krakowie przy  pl. Matejki 13) lub pocztą albo na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) z dopiskiem: „oferta w naborze na stanowisko Kierownika Kancelarii Uczelni” do dnia 21.12.2020r.

Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie zastrzega sobie prawo do  powiadomienia  o  zakwalifikowaniu do dalszych etapów naboru jedynie wybranych kandydatów, a także do niewyłonienia kandydatury do zatrudnienia.

Załącznik do ogłoszenia

KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Rozporządzenie ogólne o ochronie danych), niniejszym informujemy, iż:

  • Administratorem Pana/Pani danych osobowych będzie Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, pl. Matejki 13, 31-157 Kraków.
  • Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
  • a) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w zakresie: imię i nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkana, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia - w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 221 § 1 Kodeksu pracy w związku z art. 6 ust. 1 lit c) Rozporządzenia ogólnego – w ramach obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze.
  1. b) Jeżeli wyrazi Pani/Pan dobrowolną zgodę zawartą w formularzu aplikacyjnym Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane również w zakresie wizerunku i w zakresie dodatkowych danych (poza wskazanymi w pkt 3 lit. a powyżej), w przypadku podania w CV tych dodatkowych danych lub zamieszczenia wizerunku – art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia ogólnego,
  • Podanie przez Panią/Pana danych osobowych, o których mowa w pkt 3 lit. a powyżej, jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Podanie danych i wyrażenie zgód, o których mowa w pkt 3 lit. b powyżej jest dobrowolne.
  • Pani/Pana dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji (pkt 3 lit. a i b) powyżej będą przetwarzane przez okres 3 miesięcy.
  • Posiada Pani/Pan również prawo do wycofania zgody, o której mowa w pkt 3 lit. b w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. w razie cofnięcia zgody na wykorzystanie wizerunku dane te zostaną usunięte. Wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych można przesłać e-mailem na adres Inspektora Ochrony Danych, pocztą tradycyjną na adres Administratora lub wycofać osobiście stawiając się w siedzibie Administratora.
  • Posiada Pani/Pan prawo do:
  1. Dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
  2. Przenoszenia danych,
  3. Wniesienie sprzeciwu wobec przetwarzania – w przypadkach i na warunkach określonych w Rozporządzeniu ogólnym;
  • Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom.
  • Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, że Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z przepisami Rozporządzenia ogólnego.

 

ZGODA na PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, innych niż wskazane w art. 221§ 1 Kodeksu pracy - w przypadku ich podania w CV, oraz mojego wizerunku – w przypadku jego zamieszczenia w CV, w celu realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 oraz zgodnie z klauzulą informacyjną dołączoną do mojej zgody.

……………………………………………………………………………….

Miejscowość, data, czytelny podpis

Data zmiany Edytowany przez Powód zmiany
4.02.2022 0:31Paulina ZawadzkaWersja aktualna
2.02.2022 21:09Paulina ZawadzkaarchwizacjaPokaż
5.01.2021 9:39Ewelina Buryzmiana statusuPokaż