deklaracja dostępności
wyszukiwarka
Dok. z dnia: 13.11.2024
Termin składania: 29.11.2024
Status: aktualne
Grupa zatrudnienia: administracja

Nazwa stanowiska pracy:

Samodzielny referent lub specjalista ds. finansowo-księgowych

Niezbędne wymagania w zakresie kwalifikacji i umiejętności:

wykształcenie wyższe lub średnie,

staż pracy: przy wykształceniu średnim minimum 4 lata poświadczone świadectwami pracy,

praktyczna umiejętność stosowania zasad rachunkowości i przepisów podatkowych,

praktyczna znajomość ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku VAT, ustawy o finansach publicznych, w zakresie zadań stanowiska,

umiejętność obsługi programów pakietu MS Office (w szczególności Excel) w stopniu pozwalającym na efektywne wykonywanie obowiązków.

Dodatkowe wymagania:

doświadczenie w zakresie księgowości, w szczególności w zakresie środków trwałych,

język angielski na poziomie B1/B2,

praktyczna znajomość ustawy o szkolnictwie wyższym i nauce w zakresie zadań stanowiska,

oczekiwane kompetencje osobiste i społeczne: samodzielność, otwartość na zmiany, myślenie analityczne, komunikatywność.

Zakres głównych obowiązków:

kontrola dokumentów kosztowych oraz weryfikacja poprawności rozliczeń,

wprowadzanie danych finansowych do systemu Cogisoft oraz STOCK,

przetwarzanie wniosków dotyczących środków trwałych oraz prowadzenie rejestracji aktywów trwałych,

przetwarzanie wniosków dotyczących środków niskocennych oraz prowadzenie ewidencji środków niskocennych,

monitorowanie statusu inwestycji, dokonywanie aktywacji środków trwałych,

wykonywanie czynności księgowych związanych ze stanem zapasów, rozliczanie oraz weryfikowanie poprawności zapisów w magazynach w systemie księgowym Cogisoft,

naliczanie odpisów amortyzacji i amortyzacji i rozwiazywanie ewentualnych problemów związanych z aktywami trwałymi,

przygotowywanie raportów na koniec okresów rozliczeniowych – miesięcznych/kwartalnych,

rozliczanie inwentaryzacji, przygotowywanie danych do bilansu, przygotowanie danych do planów i sprawozdań finansowych, przygotowywanie dokumentów do sprawozdawczości rocznej, współpraca z biegłym rewidentem,

wprowadzanie przelewów do systemu bankowego,

współpraca z innymi działami Akademii w celu wypracowania najlepszych rozwiązań,

rozliczanie podróży krajowych i zagranicznych,

zastępstwo w zakresie podobnego stanowiska.

Wymiar etatu: 1 etat, wynagrodzenie brutto w przedziale od 5040,- zł do 6720,- zł, preferowany termin zatrudnienia – możliwie jak najszybciej.

Charakter zatrudnienia: docelowa umowa na czas nieokreślony będzie poprzedzona umową na okres próbny trwający 3 miesiące i umową na czas określony 1 roku.

Dokumenty wymagane:

CV

formularz odpowiedzi w systemie rekrutacyjnym

potwierdzenie w systemie rekrutacyjnym zapoznania z klauzulą dot. przetwarzania danych osobowych stanowiącą załącznik do ogłoszenia

Wymagane dokumenty należy składać wyłącznie poprzez formularz rekrutacyjny dostępny pod linkiem https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=3f7390d2a88c425495b868c69ff0f503 do dnia 29.11.2024r.

Rekrutacja będzie prowadzona w trybie ciągłym tzn. zgłoszenia kolejnych osób kandydujących - spełniających co najmniej wymogi formalne - będą na bieżąco analizowane w celu przeprowadzenia rozmów z kandydatami (jako etapu rekrutacji następującego po analizie CV).  Wyłonienie w ten sposób osoby odpowiadającej potrzebom stanowiska może spowodować zamknięcie naboru przed terminem upływu ważności ogłoszenia.

Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie zastrzega sobie prawo do  powiadomienia  o  zakwalifikowaniu do dalszych etapów naboru jedynie wybranych kandydatów, a także do niewyłonienia kandydatury do zatrudnienia.