Nabór na stanowisko ds obsługi sekretarskiej w Kancelarii Uczelni
Nazwa stanowiska pracy:
Samodzielny referent lub specjalista ds. obsługi sekretarskiej w Kancelarii Uczelni
Niezbędne wymagania w zakresie kwalifikacji i umiejętności:
- wykształcenie co najmniej średnie,
- znajomość języka angielskiego – poziom B2/C1
- obsługa programów biurowych i komunikatorów w stopniu umożliwiającym sprawne wywiązywanie się z obowiązków
Dodatkowe wymagania:
- preferowane doświadczenie zawodowe w pracy o podobnym charakterze,
- pożądana znajomość drugiego języka obcego na poziomie B1/B2,
- oczekiwane kompetencje osobiste i społeczne: komunikatywność, orientacja na klienta, umiejętność pracy w zespole, umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu, samodzielność w realizacji wyznaczonych zadań.
Zakres głównych obowiązków:
- obsługa sekretarska władz uczelni, w tym koordynacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych oraz obsługa organizacyjna wyjazdów służbowych,
- obsługa sekretarska Rady Uczelni,
- bieżąca obsługa jednostki, w szczególności korespondencji, rozmów telefonicznych, realizacji zakupów,
- prowadzenie ewidencji wyjazdów służbowych, ewidencji pieczęci i pieczątek oraz elektronicznego rejestru umów i Biuletynu Informacji Publicznej,
- protokołowanie spotkań wg potrzeb,
- recepcja gości.
Warunki zatrudnienia:
- wymiar etatu: 1,0 (pełen),
- równoważny system czasu pracy z możliwością wydłużenia zmiany roboczej do 12 godzin,
- przewidywany termin zatrudnienia – możliwie jak najszybciej
Charakter zatrudnienia: docelowa umowa na czas nieokreślony będzie poprzedzona umową na okres próbny i może być poprzedzona umową na czas określony
Wymagane dokumenty :
- list motywacyjny,
- Curriculum Vitae
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych i pożądanych kwalifikacji, umiejętności i kompetencji, w tym zaświadczenie lub oświadczenie o poziomie znajomości języka angielskiego,
- klauzula dot. przetwarzania danych osobowych na druku stanowiącym załącznik do ogłoszenia.
Wymagane dokumenty należy składać na Dzienniku Podawczym (w budynku głównym ASP w Krakowie przy pl. Matejki 13 w kopercie opisanej nazwiskiem kandydata) lub pocztą (decyduje data otrzymania przesyłki) albo na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) z dopiskiem: "oferta w naborze na stanowisko ds. obsługi sekretarskiej w Kancelarii Uczelni" do dnia 06.04.2021r.
Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie zastrzega sobie prawo do powiadomienia o zakwalifikowaniu do dalszych etapów naboru jedynie wybranych kandydatów, a także do niewyłonienia kandydatury do zatrudnienia.
Załącznik do ogłoszenia
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Rozporządzenie ogólne o ochronie danych), niniejszym informujemy, iż:
1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych będzie Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, pl. Matejki 13, 31-157 Kraków.
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
a) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w zakresie: imię i nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkana, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia - w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 221 § 1 Kodeksu pracy w związku z art. 6 ust. 1 lit c) Rozporządzenia ogólnego – w ramach obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze.
b) Jeżeli wyrazi Pani/Pan dobrowolną zgodę zawartą w formularzu aplikacyjnym Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane również w zakresie wizerunku i w zakresie dodatkowych danych (poza wskazanymi w pkt 3 lit. a powyżej), w przypadku podania w CV tych dodatkowych danych lub zamieszczenia wizerunku – art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia ogólnego,
3. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych, o których mowa w pkt 3 lit. a powyżej, jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Podanie danych i wyrażenie zgód, o których mowa w pkt 3 lit. b powyżej jest dobrowolne.
4. Pani/Pana dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji (pkt 3 lit. a i b) powyżej będą przetwarzane przez okres 3 miesięcy.
5. Posiada Pani/Pan również prawo do wycofania zgody, o której mowa w pkt 3 lit. b w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. w razie cofnięcia zgody na wykorzystanie wizerunku dane te zostaną usunięte. Wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych można przesłać e-mailem na adres Inspektora Ochrony Danych, pocztą tradycyjną na adres Administratora lub wycofać osobiście stawiając się w siedzibie Administratora.
6. Posiada Pani/Pan prawo do:
a) Dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
b) Przenoszenia danych,
c) Wniesienie sprzeciwu wobec przetwarzania – w przypadkach i na warunkach określonych w Rozporządzeniu ogólnym;
7. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom.
8. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, że Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z przepisami Rozporządzenia ogólnego.
ZGODA na PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, innych niż wskazane w art. 221§ 1 Kodeksu pracy - w przypadku ich podania w CV, oraz mojego wizerunku – w przypadku jego zamieszczenia w CV, w celu realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 oraz zgodnie z klauzulą informacyjną dołączoną do mojej zgody.
……………………………………………………………………………….
Miejscowość, data, czytelny podpis