Nazwa stanowiska pracy:
Specjalista w Biurze Współpracy Międzynarodowej
Niezbędne wymagania w zakresie kwalifikacji i umiejętności:
wykształcenie wyższe lub średnie,
znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie C1,
umiejętność posługiwania się biurowymi programami komputerowymi (w tym Excel) w stopniu umożliwiającym sprawne wywiązywanie się z obowiązków,
doświadczenie na podobnym stanowisku.
Dodatkowe wymagania:
preferowane wykształcenie wyższe,
pożądane doświadczenie na podobnym stanowisku w strukturach szkoły wyższej lub w obsłudze administracyjnej w środowisku międzynarodowym,
pożądana znajomość drugiego języka obcego na poziomie B1/B2, preferowane: hiszpański, francuski, włoski
mile widziane: studia podyplomowe, kursy, szkolenia przydatne na oferowanym stanowisku,
doświadczenie w kierowaniu zespołem (w tym pozazawodowe np. w stowarzyszeniach, wolontariacie itp.)
pożądane kompetencje osobiste i społeczne: umiejętność myślenia strategicznego, umiejętność dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, orientacja na klienta, komunikatywność, umiejętność organizacji pracy własnej i zespołu, umiejętność realizowania równolegle kilku odmiennych zadań (UWAGA: preferowani będą kandydaci, którzy przedstawią w liście motywacyjnym argumenty na potwierdzenie posiadania tych umiejętności).
Zakres głównych obowiązków:
administracyjna obsługa udziału ASP w programie „Erasmus+”,
obsługa administracyjna studentów w ramach programu CEEPUS, studentów-cudzoziemców odbywających w ASP staże i praktyki zawodowe oraz pracowników uczestniczących w wymianie
opracowywanie procedur wewnętrznych ASP dot. współpracy z zagranicą,
udzielanie cudzoziemcom informacji w zakresie rekrutacji na studia, wsparcie rekrutacji cudzoziemców,
organizowanie, realizowanie i koordynowanie spraw dotyczących współpracy Akademii z zagranicą, w szczególności z podmiotami partnerskimi,
wsparcie administracyjne w zakresie uczestnictwa Akademii w sieciach międzynarodowych.
wsparcie przy realizacji wydarzeń o charakterze międzynarodowym, organizowanie i realizacja oficjalnych wizyt gości/delegacji zagranicznych na zaproszenie władz Akademii, organizowanie wyjazdów zagranicznych władz Akademii
współpraca w projektach międzynarodowych realizowanych przez Akademię.
opracowywanie materiałów informacyjnych w tym dla odbiorcy zagranicznego i promocyjnych dotyczących współpracy międzynarodowej
redagowanie w języku angielskim pism i korespondencji mailowej dot. współpracy zagranicą,
Warunki zatrudnienia:
a) wymiar etatu: pełny,
b) przewidywany termin zatrudnienia: 01.02.2024r.,
c) rodzaj umowy: umowa na okres próbny 3 miesiące, następnie na czas określony 1 roku, docelowo na czas nieokreślony,
d) UWAGA: po okresie próbnym przewidywane pełnienie funkcji koordynatora pracy Biura Współpracy Międzynarodowej,
Wymagane dokumenty :
List motywacyjny,
Curriculum Vitae,
zgoda na przetwarzanie danych osobowych na formularzu stanowiącym załącznik do ogłoszenia
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż pracy,
kopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach, jeśli są konieczne do potwierdzenia posiadanych kwalifikacji lub nabytych umiejętności.
Wymagane dokumenty należy składać na Dzienniku Podawczym (w budynku głównym ASP w Krakowie przy pl. Matejki 13) lub pocztą albo na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) z dopiskiem: "oferta w naborze na stanowisko ds. współpracy międzynarodowej" do dnia 02.01.2024r.
Przewidywany TERMIN SPOTKANIA z osobami wybranymi w pierwszym etapie rekrutacji (analiza CV uzupełniona rozmowami telefonicznymi): 10.01.2024r. między godzinami 10.00. a 16.00.
Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie zastrzega sobie prawo do powiadomienia o zakwalifikowaniu do dalszych etapów naboru jedynie wybranych kandydatów, a także do niewyłonienia kandydatury do zatrudnienia.
Załącznik do ogłoszenia
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Rozporządzenie ogólne o ochronie danych), niniejszym informujemy, iż:
- Administratorem Pana/Pani danych osobowych będzie Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, pl. Matejki 13, 31-157 Kraków.
- Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane:
W zakresie: imię i nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkana, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia - w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 221 1 Kodeksu pracy w związku z art. 6 ust. 1 lit c) Rozporządzenia ogólnego – w ramach obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze.
Jeżeli wyrazi Pani/Pan dobrowolną zgodę zawartą w formularzu aplikacyjnym Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane również:
- W zakresie wizerunku i w zakresie dodatkowych danych (poza wskazanymi w pkt 3 lit. a powyżej), w przypadku podania w CV tych dodatkowych danych lub zamieszczenia wizerunku – art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia ogólnego,
- W celu prowadzenia przyszłych rekrutacji – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia ogólnego,
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych, o których mowa w pkt 3 lit. a powyżej, jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Podanie danych i wyrażenie zgód, o których mowa w pkt 3 lit. b i c powyżej jest dobrowolne.
- Pani/Pana dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji (pkt 3 lit. a i b) powyżej będą przetwarzane przez okres 3 m-cy, natomiast dane przetwarzane w oparciu o zgodę na przyszłe rekrutacje będą przetwarzane przez okres roku.
- Posiada Pani/Pan również prawo do wycofania zgody, o której mowa w pkt 3 lit. b lub c w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. w razie cofnięcia zgody na przyszłe rekrutacje lub wykorzystanie wizerunku dane te zostaną usunięte. Wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych można przesłać e-mailem na adres Inspektora Ochrony Danych, pocztą tradycyjną na adres Administratora lub wycofać osobiście stawiając się w siedzibie Administratora.
- Posiada Pani/Pan prawo do:
- Dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
- Przenoszenia danych,
- Wniesienie sprzeciwu wobec przetwarzania – w przypadkach i na warunkach określonych w Rozporządzeniu ogólnym;
- Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, że Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z przepisami Rozporządzenia ogólnego.
ZGODA na PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, innych niż wskazane w art. 221§ 1 Kodeksu pracy - w przypadku ich podania w CV, oraz mojego wizerunku – w przypadku jego zamieszczenia w CV, w celu realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 oraz zgodnie z klauzulą informacyjną dołączoną do mojej zgody.
……………………………………………………………………………….
Miejscowość, data, czytelny podpis
- Wyrażam zgodę na wykorzystanie mojego CV w przyszłych procesach rekrutacyjnych organizowanych przez Akademię Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie.
- Nie wyrażam zgody na wykorzystanie mojego CV w przyszłych procesach rekrutacyjnych organizowanych przez Akademię Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie.
……………………………………………………………………………….
Miejscowość, data, czytelny podpis