deklaracja dostępności
wyszukiwarka
Dok. z dnia: 5.12.2023
Termin składania: 2.01.2024
Status: archiwalne
Grupa zatrudnienia: administracja

Nazwa stanowiska pracy:

Specjalista w Biurze Współpracy Międzynarodowej

Niezbędne wymagania w zakresie kwalifikacji i umiejętności:

wykształcenie wyższe lub średnie,

znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie C1,

umiejętność posługiwania się biurowymi programami komputerowymi (w tym Excel) w stopniu umożliwiającym sprawne wywiązywanie się z obowiązków,

doświadczenie na podobnym stanowisku.

Dodatkowe wymagania:

preferowane wykształcenie wyższe,

pożądane doświadczenie na podobnym stanowisku w strukturach szkoły wyższej lub w obsłudze administracyjnej w środowisku międzynarodowym,

pożądana znajomość drugiego języka obcego na poziomie B1/B2, preferowane: hiszpański, francuski, włoski

mile widziane: studia podyplomowe, kursy, szkolenia przydatne na oferowanym stanowisku,

doświadczenie w kierowaniu zespołem (w tym pozazawodowe np. w stowarzyszeniach, wolontariacie itp.)

pożądane kompetencje osobiste i społeczne: umiejętność myślenia strategicznego, umiejętność dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, orientacja na klienta, komunikatywność, umiejętność organizacji pracy własnej i zespołu, umiejętność realizowania równolegle kilku odmiennych zadań (UWAGA: preferowani będą kandydaci, którzy przedstawią w liście motywacyjnym argumenty na potwierdzenie posiadania tych umiejętności).

Zakres głównych obowiązków:

administracyjna obsługa udziału ASP w programie „Erasmus+”,

obsługa administracyjna studentów w ramach programu CEEPUS, studentów-cudzoziemców odbywających w ASP staże i praktyki zawodowe oraz pracowników uczestniczących w wymianie

opracowywanie procedur wewnętrznych ASP dot. współpracy z zagranicą,

udzielanie cudzoziemcom informacji w zakresie rekrutacji na studia, wsparcie rekrutacji cudzoziemców,

organizowanie, realizowanie i koordynowanie spraw dotyczących współpracy Akademii z zagranicą, w szczególności z podmiotami partnerskimi,

wsparcie administracyjne w zakresie uczestnictwa Akademii w sieciach międzynarodowych.  

wsparcie przy realizacji wydarzeń o charakterze międzynarodowym, organizowanie i realizacja oficjalnych wizyt gości/delegacji zagranicznych na zaproszenie władz Akademii, organizowanie wyjazdów zagranicznych władz Akademii 

współpraca w projektach międzynarodowych realizowanych przez Akademię. 

opracowywanie         materiałów     informacyjnych w tym dla odbiorcy zagranicznego i promocyjnych dotyczących    współpracy  międzynarodowej

redagowanie w języku angielskim pism i korespondencji mailowej dot. współpracy  zagranicą,

Warunki zatrudnienia:

a) wymiar etatu: pełny,

b) przewidywany termin zatrudnienia: 01.02.2024r.,

c) rodzaj umowy: umowa na okres próbny 3 miesiące, następnie na czas określony 1 roku, docelowo na czas nieokreślony,

d) UWAGA: po okresie próbnym przewidywane pełnienie funkcji koordynatora pracy Biura Współpracy Międzynarodowej,

Wymagane dokumenty :

List motywacyjny,

Curriculum Vitae,

zgoda na przetwarzanie danych osobowych na formularzu stanowiącym załącznik do ogłoszenia

kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż pracy,

kopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach, jeśli są konieczne do potwierdzenia posiadanych kwalifikacji lub nabytych umiejętności.

Wymagane dokumenty należy składać na Dzienniku Podawczym (w budynku głównym  ASP w Krakowie przy pl. Matejki 13) lub pocztą albo na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.)  z dopiskiem: "oferta w naborze na stanowisko ds. współpracy międzynarodowej" do dnia 02.01.2024r.

Przewidywany TERMIN SPOTKANIA z osobami wybranymi w pierwszym etapie rekrutacji (analiza CV uzupełniona rozmowami telefonicznymi): 10.01.2024r. między godzinami 10.00. a 16.00.

Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie zastrzega sobie prawo do powiadomienia o zakwalifikowaniu do dalszych etapów naboru jedynie wybranych kandydatów, a także do niewyłonienia kandydatury do zatrudnienia.

Załącznik do ogłoszenia

KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Rozporządzenie ogólne o ochronie danych), niniejszym informujemy, iż:

  • Administratorem Pana/Pani danych osobowych będzie Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, pl. Matejki 13, 31-157 Kraków.
  • Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
  • Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane:

W zakresie: imię i nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkana, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia - w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 221 1 Kodeksu pracy w związku z art. 6 ust. 1 lit c) Rozporządzenia ogólnego – w ramach obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze.

Jeżeli wyrazi Pani/Pan dobrowolną zgodę zawartą w formularzu aplikacyjnym Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane również:

  1. W zakresie wizerunku i w zakresie dodatkowych danych (poza wskazanymi w pkt 3 lit. a powyżej), w przypadku podania w CV tych dodatkowych danych lub zamieszczenia wizerunku – art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia ogólnego,
  2. W celu prowadzenia przyszłych rekrutacji – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia ogólnego,
  • Podanie przez Panią/Pana danych osobowych, o których mowa w pkt 3 lit. a powyżej, jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Podanie danych i wyrażenie zgód, o których mowa w pkt 3 lit. b i c powyżej jest dobrowolne.
  • Pani/Pana dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji (pkt 3 lit. a i b) powyżej będą przetwarzane przez okres 3 m-cy, natomiast dane przetwarzane w oparciu o zgodę na przyszłe rekrutacje będą przetwarzane przez okres roku.
  • Posiada Pani/Pan również prawo do wycofania zgody, o której mowa w pkt 3 lit. b lub c w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. w razie cofnięcia zgody na przyszłe  rekrutacje lub wykorzystanie wizerunku dane te zostaną usunięte. Wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych można przesłać e-mailem na adres Inspektora Ochrony Danych, pocztą tradycyjną na adres Administratora lub wycofać osobiście stawiając się w siedzibie Administratora.
  • Posiada Pani/Pan prawo do:
  1. Dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
  2. Przenoszenia danych,
  3. Wniesienie sprzeciwu wobec przetwarzania – w przypadkach i na warunkach określonych w Rozporządzeniu ogólnym;
  • Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, że Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z przepisami Rozporządzenia ogólnego.

 

ZGODA na PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, innych niż wskazane w art. 221§ 1 Kodeksu pracy - w przypadku ich podania w CV, oraz mojego wizerunku – w przypadku jego zamieszczenia w CV, w celu realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 oraz zgodnie z klauzulą informacyjną dołączoną do mojej zgody.

 

……………………………………………………………………………….

Miejscowość, data, czytelny podpis

  • Wyrażam zgodę na wykorzystanie mojego CV w przyszłych procesach rekrutacyjnych organizowanych przez Akademię Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie.
  • Nie wyrażam zgody na wykorzystanie mojego CV w przyszłych procesach rekrutacyjnych organizowanych przez Akademię Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie.

……………………………………………………………………………….

Miejscowość, data, czytelny podpis

Data zmiany Edytowany przez Powód zmiany
30.01.2024 21:43Monika MajarchiwumWersja aktualna
4.12.2023 23:02Monika Majponowienie ogłoszeniaPokaż