Nazwa stanowiska pracy:
Specjalista w Biurze Współpracy Międzynarodowej
Niezbędne wymagania w zakresie kwalifikacji i umiejętności:
wykształcenie wyższe lub średnie,
znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie C1,
umiejętność posługiwania się biurowymi programami komputerowymi (w tym Excel) w stopniu umożliwiającym sprawne wywiązywanie się z obowiązków.
Dodatkowe wymagania:
preferowane wykształcenie wyższe,
pożądane doświadczenie na podobnym stanowisku w szkole wyższej lub w obsłudze administracyjnej w środowisku międzynarodowym,
pożądana znajomość drugiego języka obcego na poziomie B1/B2, preferowane: hiszpański, francuski, włoski
mile widziane: studia podyplomowe, kursy, szkolenia przydatne na oferowanym stanowisku,
doświadczenie w kierowaniu zespołem (w tym pozazawodowe np. w stowarzyszeniach, wolontariacie itp.)
pożądane kompetencje osobiste i społeczne: proaktywność, umiejętność myślenia strategicznego, umiejętność dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, postawa „can do”, orientacja na klienta, komunikatywność, umiejętność organizacji pracy własnej i zespołu, umiejętność realizowania równolegle kilku odmiennych zadań (preferowani będą kandydaci, którzy przedstawią w liście motywacyjnym argumenty na potwierdzenie posiadania tych umiejętności).
Zakres głównych obowiązków:
administracyjna obsługa udziału ASP w programie „Erasmus+”,
obsługa administracyjna studentów w ramach programu CEEPUS, studentów-cudzoziemców odbywających w ASP staże i praktyki zawodowe oraz pracowników uczestniczących w wymianie
opracowywanie procedur wewnętrznych ASP dot. współpracy z zagranicą,
udzielanie cudzoziemcom informacji w zakresie rekrutacji na studia, wsparcie rekrutacji cudzoziemców,
organizowanie, realizowanie i koordynowanie spraw dotyczących współpracy Akademii z zagranicą, w szczególności z podmiotami partnerskimi,
wsparcie administracyjne w zakresie uczestnictwa Akademii w sieciach międzynarodowych,
wsparcie przy realizacji wydarzeń o charakterze międzynarodowym, organizowanie i realizacja oficjalnych wizyt gości/delegacji zagranicznych na zaproszenie władz Akademii, organizowanie wyjazdów zagranicznych władz Akademii,
współpraca w projektach międzynarodowych realizowanych przez Akademię,
opracowywanie materiałów informacyjnych w tym dla odbiorcy zagranicznego i promocyjnych dotyczących współpracy międzynarodowej,
redagowanie w języku angielskim pism i korespondencji mailowej dot. współpracy zagranicą.
Warunki zatrudnienia:
a) wymiar etatu: pełny,
b) przewidywany termin zatrudnienia: możliwie jak najszybciej,
c) rodzaj umowy: docelowa umowa na czas nieokreślony będzie poprzedzona umową na okres próbny trwający 3 miesiące i umową na czas określony 1 roku,
d) po okresie próbnym przewidywane pełnienie funkcji koordynatora pracy Biura Współpracy Międzynarodowej
e) wynagrodzenie brutto w przedziale od 5400,- zł do 7700,- zł.
Dokumenty wymagane:
a ) CV
b) klauzula dot. przetwarzania danych osobowych na druku stanowiącym załącznik do ogłoszenia
Dokumenty pożądane:
a) list motywacyjny,
b) kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i/lub kompetencje.
Wymagane dokumenty należy składać do dnia 23.05.2024r. na Dzienniku Podawczym (w budynku głównym ASP w Krakowie przy pl. Matejki 13) lub pocztą (decyduje data wpływu do ASP) albo na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z dopiskiem/tematem maila: „oferta w naborze na stanowisko w Biurze Współpracy Międzynarodowej” albo poprzez formularz rekrutacyjny
Rekrutacja będzie prowadzona w trybie ciągłym tzn. zgłoszenia kolejnych osób kandydujących - spełniających co najmniej wymogi formalne - będą na bieżąco analizowane w celu przeprowadzenia spotkań z komisją rekrutującą. Wyłonienie w jej wyniku osoby odpowiadającej potrzebom stanowiska może spowodować zamknięcie naboru przed terminem upływu ważności ogłoszenia.
Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie zastrzega sobie prawo do powiadomienia o zakwalifikowaniu do dalszych etapów naboru jedynie wybranych kandydatów, a także do niewyłonienia kandydatury do zatrudnienia.
Załącznik do ogłoszenia
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Rozporządzenie ogólne o ochronie danych), niniejszym informujemy, iż:
- Administratorem Pana/Pani danych osobowych będzie Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, pl. Matejki 13, 31-157 Kraków.
- Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
a) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w zakresie: imię i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez Panią/Pana, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia - w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 221 § 1 Kodeksu pracy w związku z art. 6 ust. 1 lit c) Rozporządzenia ogólnego – w ramach obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze.
b) Jeżeli wyrazi Pani/Pan dobrowolną zgodę zawartą w formularzu aplikacyjnym Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane również w zakresie wizerunku i w zakresie dodatkowych danych (poza wskazanymi w pkt 3 lit. a powyżej), w przypadku podania w CV, innych dokumentach lub formularzu aplikacyjnym tych dodatkowych danych lub zamieszczenia wizerunku – art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia ogólnego,
c) Jeśli wyrazi Pani/Pan zgodę to Pani/Pana adres mailowy może być przetwarzany także w celu badania doświadczeń kandydatów w przebiegu procesu rekrutacji – art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia ogólnego,
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych, o których mowa w pkt 3 lit. a powyżej, jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Podanie danych i wyrażenie zgód, o których mowa w pkt 3 lit. b i c powyżej jest dobrowolne.
- Pani/Pana dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji (pkt 3 lit. a i b) oraz z celu badania doświadczeń w procesie rekrutacji (lit. c) powyżej będą przetwarzane przez okres 3 miesięcy.
- Posiada Pani/Pan również prawo do wycofania zgody, o której mowa w pkt 3 lit. b i c w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. w razie cofnięcia zgody na wykorzystanie wizerunku dane te zostaną usunięte. Wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych można przesłać e-mailem na adres Inspektora Ochrony Danych, pocztą tradycyjną na adres Administratora lub wycofać osobiście stawiając się w siedzibie Administratora.
- Posiada Pani/Pan prawo do:
- Dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
- Przenoszenia danych,
- Wniesienie sprzeciwu wobec przetwarzania – w przypadkach i na warunkach określonych w Rozporządzeniu ogólnym;
- Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom.
- Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, że Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z przepisami Rozporządzenia ogólnego.
ZGODY na PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, innych niż wskazane w art. 221§ 1 Kodeksu pracy – w przypadku ich podania w CV, innych dokumentach lub formularzu aplikacyjnym, oraz mojego wizerunku – w przypadku jego zamieszczenia w CV, w celu realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 oraz zgodnie z klauzulą informacyjną dołączoną do mojej zgody.
……………………………………………………………………………….
Miejscowość, data, czytelny podpis
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie adresu e-mail w celu badania doświadczeń kandydatów w przebiegu procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 oraz zgodnie z klauzulą informacyjną dołączoną do mojej zgody.
……………………………………………………………………………….
Miejscowość, data, czytelny podpis