Ogłoszenie o naborze na stanowisko pracy
Nazwa stanowiska pracy:
Główny specjalista ds. inwestycyjnych
Niezbędne wymagania w zakresie kwalifikacji i umiejętności:
wykształcenie wyższe techniczne,
4 lata przy prowadzeniu i/lub nadzorowaniu procesu inwestycyjnego, z możliwością zastosowania odstępstwa przez rektora, gdy w zestawieniu z doświadczeniem zawodowym będzie to element nieistotny,
bardzo dobra znajomość prawa budowlanego,
umiejętność obsługi komputera w stopniu umożliwiającym sprawne wywiązywanie się z obowiązków.
Dodatkowe wymagania:
wykształcenie preferowane: kierunek architektura, budownictwo lądowe, instalacje sanitarne, zarządzanie,
umiejętność kosztorysowania i szacowania wartości inwestycji,
doświadczenie w opracowaniu dokumentacji przetargowej
znajomość ogólnych zasad dotyczących funkcjonowania sektora finansów publicznych, znajomość prawa zamówień publicznych,
umiejętność wykorzystania w pracy z programów Excel, Word, Auto-Cad, programów do kosztorysowania Norma lub Zuzia,
doświadczenie w pracy przy obiektach zabytkowych,
oczekiwane kompetencje osobiste i społeczne: samodzielność w realizacji zadań, zorientowanie na rezultaty pracy, komunikatywność, umiejętność prowadzenia negocjacji.
Zakres głównych obowiązków:
przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia oraz (we współpracy ze specjalistą ds. zamówień publicznych) dokumentów niezbędnych do prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych m. in. na prace projektowe, roboty budowlane, remonty istniejących budynków, opracowaniu koncepcji architektonicznej rozbudowy budynków, dostawy i usługi niezbędne do utrzymania należytego stanu technicznego budynków,
nadzór nad prawidłową realizacją umów z zakresu stanowiska pracy,
współpraca z inspektorami nadzoru we wszystkich sprawach dotyczących realizowanych inwestycji,
udział w pracach komisji przetargowej w postępowaniu na wybór wykonawcy prac realizowanych w ramach procesów inwestycyjnych i zadań remontowych,
merytoryczne przygotowanie korespondencji do instytucji finansujących prowadzone i programowane procesy inwestycyjne i zadania remontowe;
bieżące kompletowanie i opisanie dokumentacji projektowej, technicznej budowlanej i powykonawczej dotyczącej prowadzonych inwestycji oraz zadań remontowych.
prowadzenie uzgodnień dokumentacji projektowej z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków,
tworzenie i aktualizowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego projektów,
koordynowanie prac nadzoru autorskiego i prowadzenie w imieniu inwestora korespondencji z wykonawcami projektu na etapie realizacji robót budowlanych,
ocena proponowanych przez projektantów rozwiązań zamiennych do projektu pod względem skutków technicznych, technologicznych, finansowych i użytkowych.
zgłaszanie do władz uczelni wszelkich projektowych rozwiązań zamiennych, mogących skutkować problemami z rozliczeniem finansowym projektu.
Warunki zatrudnienia:
wymiar etatu: 1,0 (cały),
przewidywany termin zatrudnienia – 01.01.2022r.
docelowa umowa na czas nieokreślony będzie poprzedzona umową na okres próbny i może być poprzedzona umową na czas określony.
Wymagane dokumenty :
list motywacyjny,
Curriculum Vitae
kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych i pożądanych kwalifikacji, umiejętności i kompetencji,
klauzula dot. przetwarzania danych osobowych na druku stanowiącym załącznik do ogłoszenia.
Wymagane dokumenty należy składać na Dzienniku Podawczym (w budynku głównym ASP w Krakowie przy pl. Matejki 13 w kopercie opisanej nazwiskiem kandydata) lub pocztą (decyduje data otrzymania przesyłki) albo na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) z dopiskiem: "oferta w naborze na stanowisko ds. inwestycyjnych" do dnia 26.11.2021r.
Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie zastrzega sobie prawo do powiadomienia o zakwalifikowaniu do dalszych etapów naboru jedynie wybranych kandydatów, a także do niewyłonienia kandydatury do zatrudnienia.
Załącznik do ogłoszenia
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Rozporządzenie ogólne o ochronie danych), niniejszym informujemy, iż:
- Administratorem Pana/Pani danych osobowych będzie Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, pl. Matejki 13, 31-157 Kraków.
- Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w zakresie: imię i nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkana, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia - w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 221 § 1 Kodeksu pracy w związku z art. 6 ust. 1 lit c) Rozporządzenia ogólnego – w ramach obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze.
- Jeżeli wyrazi Pani/Pan dobrowolną zgodę zawartą w formularzu aplikacyjnym Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane również w zakresie wizerunku i w zakresie dodatkowych danych (poza wskazanymi w pkt 3 lit. a powyżej), w przypadku podania w CV tych dodatkowych danych lub zamieszczenia wizerunku – art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia ogólnego,
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych, o których mowa w pkt 3 lit. a powyżej, jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Podanie danych i wyrażenie zgód, o których mowa w pkt 3 lit. b powyżej jest dobrowolne.
- Pani/Pana dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji (pkt 3 lit. a i b) powyżej będą przetwarzane przez okres 3 miesięcy.
- Posiada Pani/Pan również prawo do wycofania zgody, o której mowa w pkt 3 lit. b w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. w razie cofnięcia zgody na wykorzystanie wizerunku dane te zostaną usunięte. Wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych można przesłać e-mailem na adres Inspektora Ochrony Danych, pocztą tradycyjną na adres Administratora lub wycofać osobiście stawiając się w siedzibie Administratora.
- Posiada Pani/Pan prawo do:
- Dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
- Przenoszenia danych,
- Wniesienie sprzeciwu wobec przetwarzania – w przypadkach i na warunkach określonych w Rozporządzeniu ogólnym;
- Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom.
- Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, że Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z przepisami Rozporządzenia ogólnego.
ZGODA na PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, innych niż wskazane w art. 221§ 1 Kodeksu pracy – w przypadku ich podania w CV, oraz mojego wizerunku – w przypadku jego zamieszczenia w CV, w celu realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 oraz zgodnie z klauzulą informacyjną dołączoną do mojej zgody.
……………………………………………………………………………….
Miejscowość, data, czytelny podpis