deklaracja dostępności
wyszukiwarka
Dok. z dnia: 18.10.2019
Status: archiwalne
Grupa zatrudnienia: administracja

Ogłoszenie o naborze na stanowisko pracy [PDF]


1. Nazwa stanowiska pracy: Samodzielny referent lub specjalista w Sekcji ds. Stopni w Zakresie Sztuki
2. Niezbędne wymagania w zakresie kwalifikacji i umiejętności:
a) wykształcenie co najmniej średnie,
b) obsługa programów biurowych w stopniu umożliwiającym sprawne wywiązywanie się z obowiązków,
c) praktyczna znajomość przepisów ustawy prawo o szkolnictwie wyższym i nauce oraz aktów wykonawczych i Kpa, a także przepisów obowiązujących w okresie przejściowym,
3. Dodatkowe wymagania:
a) preferowane wykształcenie wyższe, w szczególności administracyjne,
b) preferowany staż minimum 2 lata, w szczególności doświadczenie przy obsłudze spraw związanych z uzyskiwaniem stopnia doktora i doktora habilitowanego, w szczególności w publicznej uczelni artystycznej,
c) znajomość języka angielskiego – poziom B1/B2
f) oczekiwane kompetencje osobiste i społeczne: komunikatywność, umiejętność dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu, umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy własnej.
4. Zakres obowiązków:
a) obsługa sekretarska Rady ds. Stopni
b) prowadzenie dokumentacji postepowań w sprawie nadania stopnia doktora lub doktora habilitowanego,
c) przygotowanie projektów pism i rozstrzygnięć w postępowaniach,
d) przygotowanie dyplomów i uroczystości promocji,
5. Wymiar etatu: 1,0 (pełen), przewidywany termin zatrudnienia – możliwie jak najszybciej
6. Charakter zatrudnienia: umowa na okres próbny, następnie na czas określony 1 roku, z możliwością dalszego zatrudnienia docelowo na czas nieokreślony.
7. Wymagane dokumenty :
a) List motywacyjny,
b) Curriculum Vitae
c) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż pracy w zakresie stanowiska,
d) kopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach, jeśli są konieczne do potwierdzenia posiadanych kwalifikacji lub nabytych umiejętności,
e) klauzula dot. przetwarzania danych osobowych na druku stanowiącym załącznik do ogłoszenia.

Wymagane dokumenty należy składać na Dzienniku Podawczym (w budynku głównym ASP w Krakowie przy pl. Matejki 13) lub pocztą albo na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) z dopiskiem: "oferta w naborze na stanowisko w Sekcji ds. Stopni w Zakresie Sztuki" do dnia 04.11.2019r. Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie zastrzega sobie prawo do powiadomienia o zakwalifikowaniu do dalszych etapów naboru jedynie wybranych kandydatów, a także do niewyłonienia kandydatury do zatrudnienia.

Data zmiany Edytowany przez Powód zmiany
4.02.2022 0:47Paulina ZawadzkaarchwizacjaWersja aktualna
4.02.2022 0:39Paulina ZawadzkaarchwizacjaPokaż
12.02.2020 10:32Paulina BadowskaPokaż
29.10.2019 15:53Paulina Badowskaedycja stronyPokaż
29.10.2019 15:52Paulina Badowskaedycja stronyPokaż
21.10.2019 14:11Paulina BadowskapublikacjaPokaż