Zostań Zastępcą/Zastępczynią Kwestora (Głównego Księgowego) w najstarszej uczelni artystycznej w Polsce
Pracujesz w finansach lub rachunkowości? Spełniasz wymogi kwalifikacyjne, by być głównym księgowym jednostki sektora finansów publicznych? Szukasz nowych wyzwań i możliwości rozwoju?
Znajdziesz je w naszej uczelni, która przystępuje do doskonalenia systemu zarządzania finansami, tak, aby był efektywny, ale zrozumiały dla każdego członka społeczności.
Jeżeli jesteś fachowcem w swojej dziedzinie, masz silną motywację wewnętrzną, angażujesz się w to co robisz, zależy ci na jakości, sprawnie wykorzystujesz narzędzia informatyczne, jesteś komunikatywny i otwarty na dzielenie się wiedzą i zmiany – możliwe, że jesteś osobą, na którą czekamy.
Niezbędne kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe,
- staż pracy minimum 6 lat, w tym minimum 2 lata na stanowisku kierowniczym lub samodzielnym,
- spełnianie wymogów dla stanowiska głównego księgowego, określonych w ustawie o finansach publicznych (zobacz),
- poparta doświadczeniem umiejętność zarządzania finansami i gospodarką jednostki sektora finansów publicznych lub przynajmniej znajomość jej zasad i założeń,
- praktyczna znajomość przepisów ustaw: o rachunkowości, o finansach publicznych, o podatku dochodowym od osób prawnych, o podatku od towarów i usług, Prawo zamówień publicznych, Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce oraz aktów wykonawczych do nich w zakresie potrzebnym na stanowisku,
- obsługa programów biurowych w stopniu umożliwiającym sprawne wywiązywanie się z obowiązków, w szczególności umiejętność obsługi programu finansowo-księgowego i arkusza kalkulacyjnego.
Kwalifikacje i kompetencje pożądane:
- doświadczenie w pracy w szkole wyższej
- znajomość programu finansowo-księgowego Cogisoft
- znajomość Systemu Obsługi Kultury i systemu POLON
- znajomość języka angielskiego – poziom B1/B2
- oczekiwane kompetencje osobiste i społeczne: asertywność w zarządzaniu, zdolności matematyczne i rachunkowe, myślenie analityczne, umiejętność koncentracji, umiejętność dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, komunikatywność, umiejętność negocjacji, umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu, łatwość redagowania pism, odporność na stres, zdolności menadżerskie, myślenie strategiczne.
Zakres obowiązków:
- zastępowanie Kwestora w pełnym zakresie podczas jego nieobecności,
- nadzór nad prawidłowością pracy Działu Finansowo-Księgowego pod względem zgodności z przepisami, w tym obowiązującą w uczelni polityką rachunkowości,
- rozliczanie subwencji i dotacji MKiDN, w tym funduszu stypendialnego,
- rozliczanie obrotu gotówkowego z osobami fizycznymi, zarejestrowanego przy użyciu kas fiskalnych,
- rozliczanie zobowiązań uczelni w zakresie podatków i opłat (w szczególności PCC, od nieruchomości, wywóz odpadów),
- współpraca z podmiotami wykonującymi czynności kontrolne w stosunku do właściwości merytorycznej Działu (w szczególności Urząd Skarbowy, Urząd Kontroli Skarbowej, biegły rewident, NIK) w zakresie przekazywania wymaganych dokumentów, udzielania informacji i wyjaśnień,
- przygotowywanie danych do sprawozdania finansowego,
- weryfikacja zawieranych umów pod względem podatkowo-księgowym oraz zabezpieczenia środków finansowych,
- tworzenie rezerw na świadczenia pracownicze,
- opracowywanie wycinkowych planów dotyczących Działu Finansowo-Księgowego, (np. zamówień publicznych, szkoleń) i dokumentów do przeprowadzanych postępowań dotyczących Działu (np. wybór biegłego rewidenta, wybór firmy aktuarialnej, aktualizacja oraz wsparcie systemu finansowo-księgowego),
- współpraca z bankami w zakresie zakładania i likwidacji rachunków oraz lokat, a także obsługa rachunków bankowych w szczególności w zakresie autoryzacji przelewów, obsługi kart płatniczych i nadawania pracownikom uprawnień do obsługi systemów,
- sporządzanie sprawozdań ministerialnych i GUS (w szczególności Rb-N, Rb-Z, Rb-UN, Rb-UZ, DNU-R, G-05, OS-29/K, z wykorzystania środków funduszu stypendialnego, z nakładów na badania naukowe i prace rozwojowe, sprawozdania dotyczącego źródeł pochodzenia finansów i wyników finansowych).
Co oferujemy:
- stanowisko w kadrze zarządzającej uczelni, pełen etat, najpierw (najchętniej już od 01.01.2023r., ale jak będzie trzeba to poczekamy) na okres próbny, ale mamy nadzieję, że docelowo na czas nieokreślony,
- możliwość rozwoju kwalifikacji i kompetencji, także tych, które w mniej oczywisty sposób wiążą się z rachunkowością i finansami jednostki,
- kontakty ze znanymi ludźmi i ich sztuką, szansę na wspieranie ich w działaniach wspierających ich twórczość,
- pewne wynagrodzenia wypłacane w oparciu o przepisy ustaw i regulaminu, w tym tzw. trzynastkę,
- socjal przyjemny dla każdego (dofinansowanie biletów do kina, na koncerty i mecze, karnetów na siłownię i do teatru, dopłaty do różnych form opieki nad dziećmi i wyprawki szkolnej dla nich, dofinansowanie do wypoczynku letniego i zimowego oraz wycieczek i jeszcze wiele innych).
Jak się do nas zgłosić:
Najprościej wysłać
- CV,
- list motywacyjny,
- kserokopie dokumentów potwierdzających niezbędne kwalifikacje,
- klauzulę dot. przetwarzania danych osobowych na druku stanowiącym załącznik do ogłoszenia.
na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub przynieść na Dziennik Podawczy (w budynku głównym ASP w Krakowie przy pl. Matejki 13 w kopercie opisanej swoim nazwiskiem) albo przysłać pocztą tradycyjną (decyduje data otrzymania przesyłki) z dopiskiem: "oferta w naborze na stanowisko zastępcy kwestora" do dnia 10.12.2022r.
Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie zastrzega sobie prawo do powiadomienia o zakwalifikowaniu do dalszych etapów naboru jedynie wybranych kandydatów, a także do niewyłonienia kandydatury do zatrudnienia.
Załącznik do ogłoszenia
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Rozporządzenie ogólne o ochronie danych), niniejszym informujemy, iż:
Administratorem Pana/Pani danych osobowych będzie Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, pl. Matejki 13, 31-157 Kraków.
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
a) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w zakresie: imię i nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkana, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia - w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 221 § 1 Kodeksu pracy w związku z art. 6 ust. 1 lit c) Rozporządzenia ogólnego – w ramach obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze.
b) Jeżeli wyrazi Pani/Pan dobrowolną zgodę zawartą w formularzu aplikacyjnym Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane również w zakresie wizerunku i w zakresie dodatkowych danych (poza wskazanymi w pkt 3 lit. a powyżej), w przypadku podania w CV tych dodatkowych danych lub zamieszczenia wizerunku – art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia ogólnego,
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych, o których mowa w pkt 3 lit. a powyżej, jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Podanie danych i wyrażenie zgód, o których mowa w pkt 3 lit. b powyżej jest dobrowolne.
Pani/Pana dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji (pkt 3 lit. a i b) powyżej będą przetwarzane przez okres 3 miesięcy.
Posiada Pani/Pan również prawo do wycofania zgody, o której mowa w pkt 3 lit. b w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. w razie cofnięcia zgody na wykorzystanie wizerunku dane te zostaną usunięte. Wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych można przesłać e-mailem na adres Inspektora Ochrony Danych, pocztą tradycyjną na adres Administratora lub wycofać osobiście stawiając się w siedzibie Administratora.
Posiada Pani/Pan prawo do:
Dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
Przenoszenia danych,
Wniesienie sprzeciwu wobec przetwarzania – w przypadkach i na warunkach określonych w Rozporządzeniu ogólnym;
Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom.
Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, że Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z przepisami Rozporządzenia ogólnego.
ZGODA na PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, innych niż wskazane w art. 221§ 1 Kodeksu pracy - w przypadku ich podania w CV, oraz mojego wizerunku – w przypadku jego zamieszczenia w CV, w celu realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 oraz zgodnie z klauzulą informacyjną dołączoną do mojej zgody.
……………………………………………………………………………….
Miejscowość, data, czytelny podpis